• Natttis

Längtan

Jag vet inte vart jag ska lägga detta. Men ja ja.

Jag vet att man inte ska bli svartsjuk eller avundsjuk på att andra blir gravida bara hucks flux. Jag vet att det inte är mitt barn någon annan men för mig känns det som det. Och jag vet många måste kämpa om det är p.g.a vikt som i vårt fall. Eller att ni måste kanske gå på någon medicin eller via ivf. I många år innan det blir något. Va jag säger är att jag önska alla som kämpar med att få barn. Att det va lätt som en plätt.

• Svar på tråden Längtan
  • Natttis

Nu börjar resan till ett lättare liv. Droppen va igår. När jag köpte en kamera igår och tjejen jag köpte den av var kortare än mig och såg lite överviktig ut. Och hade barn ???? grr. Jag kan inte bli med barn varför. Varför? Varför. Ska livet vara så orättvist?

• Natttis

Inga fel hittades. Förutom att jag har oregelbunden mens så fick kur mot det här reglerat mensen tipp topp dom månaderna på kuren. Och hans spermier va på Snudden det va lite mindre än normalt. Och därför har vi fått order om att gå ner i vikt.

• Natttis

va länge gick du ut och gick ?
    vi ska oxså börja varje dag och går jag ner 10 kilo så kanske jag känner 20 inte skulle va något

• Natttis

Börjat gåt ut och gått har på 2 veckor gått ner 3 kilo.

Men just nu känner jag mig så deprimerad när jag va på kalas. Hon som vi va hos viste vi va gravid. Men så har hon en syster och vi fick reda på att hon också är gravid. Och där satt jag och maken som försökt säkert längst och blev jätte nere. Så just nu mår jag super dåligt. :'(

• Natttis

Fy va arg jag vart igår. Makens kompis hånade oss igår. Han har fått barn för 2 månader sen. Och här står vi och har försökt jätte länge. Jag vet inte på något vänster så blev jag så förbannad att jag bara ville klappa till idioten.

• Natttis

Tog ett test som va negativt som vanligt. Suck då kommer mensen imorgon eller på måndag.

• Natttis

Jag skiter i medicinen nu jag orkar inte. Den hjälper väll visserligen men jag blir ju inte gravid. Så får se när eller ens om jag vill börja med medicinen igen.

Svar på tråden Längtan