Inlägg från: UndrandeSökare |Visa alla inlägg
  • UndrandeSökare

Längtan

Nattis- Har ni fått göra någon infertilitetsutredning du och din man?
    Om ni försökt i 12 månader utan plus så kontakta Kvinnokliniken på närmaste sjukhus och säg att ni vill göra en sådan utredning.

Eller har ni redan gjort en sådan utredning och inga fel hittades?

• UndrandeSökare
    Natttis skrev 2018-04-11 13:04:37 följande:

Inga fel hittades. Förutom att jag har oregelbunden mens så fick kur mot det här reglerat mensen tipp topp dom månaderna på kuren. Och hans spermier va på Snudden det va lite mindre än normalt. Och därför har vi fått order om att gå ner i vikt.

Har ni stället er i kö till ivf?
  • UndrandeSökare
    Natttis skrev 2018-05-19 09:07:17 följande:

Idag måste jag dela med mig av min glädje. Jag har tagit ägglossnings test oändligt många gånger aldrig fått en gubbe. Men nu äntligen idag fick jag en glad blinkande gubbe. Super glad

Grattis ! Blinkande smiley betyder att ditt östrogen stiger. Då är det bara att vänta på den fast lysande smileyn som borde visas om några dagar. Efter man sett den fast lysande smileyn så kommer ägglossningen inom 2 dygn.

Vi brukade ha sex 1 ggr per dag från att den blinkande visade sig tills att den fast lysande visade sig, och då blev det plus varje gång
  • UndrandeSökare

Nattis - fick du mensen förra veckan ? Om du fick det, då måste det vara nåt fel på testet, för man brukar aldrig få ägglossning veckan efter mensen. Eller har du PCOS? För då brukar inte ÄL-test funka som de ska...

Svar på tråden Längtan