Inlägg från: Anonym (Annan Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annan Anna)

Längtan

Natttis skrev 2018-04-11 13:04:37 följande:

Inga fel hittades. Förutom att jag har oregelbunden mens så fick kur mot det här reglerat mensen tipp topp dom månaderna på kuren. Och hans spermier va på Snudden det va lite mindre än normalt. Och därför har vi fått order om att gå ner i vikt.

Köp zinktabletter till honom! Det hjälpte min man!

Jag började promenera varje dag i ur och skur. Då blev mensen regelbunden trots att jag bara gick ner 5 kg.
  • Anonym (Annan Anna)
    Natttis skrev 2018-04-11 13:04:37 följande:

Inga fel hittades. Förutom att jag har oregelbunden mens så fick kur mot det här reglerat mensen tipp topp dom månaderna på kuren. Och hans spermier va på Snudden det va lite mindre än normalt. Och därför har vi fått order om att gå ner i vikt.

Anonym (Annan Anna) skrev 2018-04-11 13:08:57 följande:

Köp zinktabletter till honom! Det hjälpte min man!

Jag började promenera varje dag i ur och skur. Då blev mensen regelbunden trots att jag bara gick ner 5 kg.

OCh då blev jag gravid på egen hand. Så det kan gå
  • Anonym (Annan Anna)
    Natttis skrev 2018-04-12 12:59:02 följande:

va länge gick du ut och gick ?

vi ska oxså börja varje dag och går jag ner 10 kilo så kanske jag känner 20 inte skulle va något

Jag promenerade minst 20 minuter som mest 1 timme. Varje dag. Även när det regnade och var snö. Vi började promenera i december och mensen kom i slutet av februari. Cirka två månader och sen dess har jag haft regelbunden mens. Köpte en stegräknare också och satte 5.000 steg per dag som mål.
  • Anonym (Annan Anna)
    Anonym (Nä) skrev 2018-04-28 17:54:52 följande:

Fast det är ju inte alls löjligt. Finns flera goda anledningar till att klinikerna har en viktgräns.

Men det borde man få väljer man själv. Hur mycket man vill riskera sin hälsa. Jag får mediciner mitt hjärta inte tål och en hel drös andra biverkningar men jag tar de ändå för barnlängtan är så stark.
  • Anonym (Annan Anna)

Så många hinder i vägen när väntar på utredning, ivf m.m. och så många ensamma oönskade barn som föds varje dag.

Jag har även tittat på adoption men det är så svårt pch så dyrt och tar så många år.

När människor utan barn och ensamma barn istället kunnat paras ihop och bli lyckliga tillsammans.

Svar på tråden Längtan