• Meriall

Lögner

Han ljög om hur det var mellan han och hans sambo. Han älskar henne och de är tillsammans och han var otrogen med dig mot henne (och tvärtom). Däremot så ljög han nog inte om att han har känslor för dig. Han blev säkert förälskad i dig och den sortens intensiva känslor har han nog inte för sambon. Helst skulle han nog velat ha er båda. Men när han behövde välja valde han sambon eftersom känslorna för henne var djupare.

Det är inte säkert att det håller mellan dem iom att han faktiskt blev kär i någon annan vilket tyder på att något inte är helt rätt men iom barnet kommer de säkert försöka ett bra tag till.

• Meriall
    Moaabe skrev 2018-03-12 11:37:36 följande:

Men om han blev kär i mig, hur kan han då ha djupare känslor för henne, jag förstår inte det:(

Vi har inte pratat på två månader, och jag vill verkligen ta mig ur detta, men jag kan inte glömma hur han va med mig och alla gånger han sa att han ville skaffa barn med mig:(.

Jag önskar att han åtminstonne kunde ringa o be om förlåtelse och erkänna allt, det kanske skulle lätta på hjärtat lite, men han är så jävla feg...

Kär/förälskad är olika känslor och man kan ha dem för olika personer. Han känner nog att hon är hans familj, de hör ihop och han vill inte vara utan henne. Som man kan känna för en familjemedlem helt enkelt. Men han blev kär i dig. Med dig var det spännande och pirrigt, med henne varmt och tryggt.

Han kommer nog inte erkänna. Att erkänna en lögn är något av det svåraste man kan göra. Däremot har han säkert både dåligt samvete och saknar dig.
  • Meriall

Han kanske hade tänkt lämna sin partner men bestämde sig att stanna när hon blev gravid. Men även om det var så så var han ju otrogen mot dig med henne iom att de hade sex...

Svar på tråden Lögner