Kräks överallt och gaser..hjälp
Min dotter är idag 3 veckor gammal. Senaste veckan ungefär så är hon väldigt gasig i magen, vaknar och panikgråter och fiser massor, drar upp knäna mot magen och slutar inte gråta förän några fisar kommit ut.
Dessutom så kaskadspyr hon av ersättning, provade först BabySemp 1, och det gick helt utan problem de första gångerna, men sen började hon spy av den. Det är alltså inga små ?överskottskräkningar? utan riktiga kaskadspyor där det liksom sprutar ur munnen på henne inom en timme efter matning. Provade NAN PRO 1 istället och det blev värre, 3 megaspyor på 3h efter matning. Spyorna luktar verkligen kräks också..
Någon som vet varför det blir såhär? Och hör spyorna ihop med gaserna på något sätt kanske?
Har köpt NAN Sensitive men vågar nästan inte prova, med rädsla för att jag, hon och soffan ska bli nerspydda igen.. någon som haft liknande problem där NAN Sensitive hjälpt? Delammar och ger flaskan pga att amningen inte räcker till riktigt utan jag får sitta uppe hela nätterna och bara amma och hon blir inte riktigt mätt, så nu när jag inte kunnat ge ersättning så är jag en aning sliten...