• Oroligbrud28

Villll dööööö. Behöver tröst

Mår så dåligt! Fick missfall för 2 veckor sen o de gjorde ett ultraljud och där fanns inget foster. därefter fick vet att jag haft Klamydia, fick antibiotika o tagit det sen i fredags, men de har inte släppt, jag har jätte ont i livmodern, speciellt på vardera sidor och de bränns som bara den. Har ringt alla möjliga inom vården men ingen verkar bry sig gynakuten priorietar inte än. JA är rädd att jag gått med detta så länge att mina äggledare är inflammerade och måste tas bort. Jag mår så piss! Jag kan inte sova eller sitta eller gå för det gör så ont.

Jag har haft smärtorna i 3-4 veckor, innan jag fick missfall, men brännande känslan kom efter.

Bränns den om äggledare är inflammerade?

Borde de sett på de vaginalt ultraljudet om något Var fel ?

Jag frågar här för jag mår dåligt och ingen vill hjälpa mig för enligt dom är jag inte i akut läge

. Än !

• Svar på tråden Villll dööööö. Behöver tröst
  • Epok79

Hej Vännen 
    Du är inte ensam i att vara orolig över detta, det var jag med när jag hade det för många år sedan och då hade jag äggstocksinflammation men med hjälp går det över. 
    Är du orolig så åker du bara in till gyn akuten och ring inte skit i det. Ta dig dit och säga att du vill ha en undersökning och att du är orolig. 
    Kan även rekommendera en gynekolog i Solna som heter Ursula hon är mycket bra och lyssnar. 
    Lycka till och låt ingen säga emot dig om din egna kropp och oro.

• Oroligbrud28

Tack du va den ändå som svara.

Har tid imorgon hos Gyn, nu känner jag svullnad och spänner sig. Hoppas de hinner hjälpa mig i tid.

• UndrandeSökare

Om du är orolig för att du inte fått bort klamydian så kan du senare när du mår bra igen göra ett mensblodprov och skicka till en klinik som heter ivfSerum i Aten, det har jag gjort. Man skickar provet själv med posten till dem och om de hittar några bakterier som inte ska vara där så får man en 25-dagars antibiotikakur så man säkert får bort problemet.

Både mannen och kvinnan måste behandlas samtidigt för annars bollar man bara infektionen mellan varandra. Googla på ivfSerum Athens så hittar du detas hemsida. Info om mensblodtestet hittar man under infection screening.

Svar på tråden Villll dööööö. Behöver tröst