Vuxen bonusdotter
Tråkig attityd du har ts, precis som många så kallade bonusmammor (helt fel ord i sammanhanget) har.
Själv har jag inga problem med min sambos barn eftersom jag inte vaktar något revir. För mig är det självklart att min sambo har en egen relation med sina vuxna barn och jag vill att dom ska känna sig hemma här när dom är på besök.
Således hade jag inte alls reagerat så som du gjorde i den situationen, big deal.
Lite omarrangerade handdukar, dom kommer ju ändå hamna på sin vanliga plats igen efter ett tag i takt med att man tvättar och lägger in själv.
Uppenbart har du själv varit svartsjuk på dottern hela tiden då du inte accepterar att hon som barn har en särskild plats i din sambos hjärta (precis som att mina har i mitt och min sambos har i sitt...)
Alla bittra kommentarer om att din såkallade bonusdotter (vilket hon helt uppenbart inte är) skulle vara störd och allt möjligt tycker jag är lite otäckt att läsa. Vill inte att mina egna barn ska ha sådana ?bonusmödrar? och själv har jag som sagt inga problem med min sambos vuxna barn då jag har förståelsen för att vår relation inte ska radera deras relation eller stå över deras.