BIM april 2018
Ikväll har jag som mensvärk i tjejmagen, äl+3
Det bör vara för tidigt för att det ska kunna ha med en ev graviditet att göra va?
Ikväll har jag som mensvärk i tjejmagen, äl+3
Det bör vara för tidigt för att det ska kunna ha med en ev graviditet att göra va?
Det borde vara för tidigt ja, man ska väl inte kunna känna några symptom förren ägget har fäst? Men ägget kan förstås fästa på olika dagar? :)
Ni som kan NC!
Är helt ny och detta är min första cykel.
Vad innebär det streckade på slutet? Att beräknas dippa om jag får mens? Eller..? Har en kurva som jag inte ens fattar haha
Vad ser jag egentligen?
Kan inte sova, har så ont i magen:( Långt ner i magen, och bak mot ryggen över fogarna. Mår illa. Kan väl inte vara en graviditet som känns så än?? Känns inte som mens heller, bim på fredag.. Får mensvärk 1 eller 2 dagar före mens i vanliga fall.
Tidigare graviditeter har jag i princip bara haft ont i bröstvårtorna ett par dagar före bim (och heela graviditeten sedan).
Och där kom mensen. Kan det faktiskt vara så att det tar upp till ett år fast båda är fertila, inte använt prev medel osv? Vi har inte lyckats få ett ända plus på sju månader.
Nu tjejer är det April!!wohoo
Hur går det för er som har bim de första dagarna i månaden?
2 plus hittills om jag kommer ihåg rätt?! Fler som testat eller ska testa snart?
Jag har bim strax, den 5e. Testadd negativt idag, bim-4 :/ Hoppas på positivt snart!!
Hej tjejer...
Är idag äl+7... känt mig sjuk hela dagen. Kall, varm i omgångar. Ingen feber heller. Molnvärk och stickningar i äggstockarna. Huvudvärk. Sjukt ömma bröst.
Kan de komma såhär tidigt? Hjälp! Bim -8.
Jag är på ÄL +9 idag så jag har redan börjat smygtesta. :) Supernegativt idag. Hoppas såklart på plus inom några dagar...
Tack för ditt stöd. Jag har varit på rutinkoll med VUL till gyn för 4 månader sedan och då såg allt bra ut och jag berättade att vi försöker skaffa barn. Jag har en tjock och fin slemhinna så ägget borde kunna fästa bra sa hon. Jag har tempat med NC i 5 månader och haft Äl varje månad. Har även testar äl test för att kolla om de stämmer överens och det gör det. Vi har inte alltid prickat precis på äl dagen men om inte så dagen innan. Vi är båda 23 år så enligt åldern borde vi vara fertila. Jag har också en regelbunden cykel. Jag har rätt besvärliga menssmärtor under mensem och blöder rätt mycket. Så ibland oroar jag mig för endometrios. Gynekologen tyckte inte att det tyder på endo då allt såg bra ut på Vul men har ju läst att det inte behöver synas där.