• Milian03

BIM april 2018

Milian03 skrev 2018-03-16 01:04:55 följande:

Gravidkollen säljer nattljusolja som har samma ämne,GLA, som gurkörtsolja. I gurkörtsoljan är det mer GLA i dock, vilket dom även skriver på gravidkollen. Men dom säljer bara nattljusoljan. Så jag valde att köpa gurkörtsolja från ett annat ställe. Lambert pure starflower oil heter min och innehåller rekommenderad dos 220 mg GLA. Köper man nattljusoljan Får man ta mer än en tablett om dagen för att få i sig tillräckligt

Den jag har från Lambert där behöver man bara ta en tablett om dagen.
  • Milian03
    Frallanz skrev 2018-03-16 07:56:37 följande:

Men vad tokigt det blir. Provar igen

Du kanske blödde ut en tvilling så den ena är kvar?det har hänt folk :)
  • Milian03

BIM-lista:

1/4 Meemelie, Milian03

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai

3/4 Förstabarnet33

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, H0nd3ndär

6/4 Bastamamman1

10/4 Baraentilligen, systeryster33

• Milian03

Tror vi missar äl denna månaden.

Mannen kommer inte hem förrän imorgon kväll

Idag har jag stark äl-värk och äl-flytningar med lite blodstrimmor i. Blodstrimman kom kl 16.00 idag.

När man har såna trådiga flytningar och lite blod och samtidigt ont, då släpper väl ägget? Har haft molande värk i några dagar men idag gör det verkligen ont i höger äggstock.

Så 16.00 imorgon borde det vara kört då ägget lever ca 24 timmar. Och mannen är hemma vid 22 imorgon :'( Jag är förtvivlad och stressad nu. Senast vi låg var i måndags. 5 dagar innan äl :( känns hopplöst denna månaden :(

• Milian03

Har haft starka äl-tester typ hela veckan. Men inte helt positiva. Men tycker mig ha känt av äl starkt denna helgen. Med smärta, äl-flytningar och en blodstrimma igår. Efter det var allt över. Idag inga äl-flytningar och ingen smärta. Och eftersom mannen inte kommer hem förrän 22 ikväll så ville jag testa med tester idag även om jag trodde det var kört. Och se vad jag fick!!! Ska jag lita på det jag känt i kroppen, att det var äl och att testerna har fel. Eller ska jag lita på testerna att nu inom 48 h har jag äl? Kanske är det jag känt så starkt bara kroppens "förberedelse" inför kommande äl? Undrar dock över den där blodstrimman i äl-flytningen igår då? :S

Vad tror ni?

• Milian03

BIM-lista:

1/4 Meemelie

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai, Milian03

3/4 Förstabarnet33

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, H0nd3ndär

6/4 Bastamamman1

10/4 Baraentilligen, systeryster33

12/4 Esme08

• Milian03

Äl över för denna månad. Och vi har gjort vad vi kunnat. Nu börjar väntan på bim.

Svar på tråden BIM april 2018