Inlägg från: Tredjebarnsladdis |Visa alla inlägg
  • Tredjebarnsladdis

BIM april 2018

Hoppar in här från mars tråden. Vårt andra ordentliga försök.

Min mens har aldrig varit så värst regelbunden då man antingen käkat minipiller eller varit gravid eller haft spiral, men den har legat mellan 26-35 dagar. Oftast kring 29 dagar i medel. Nu senaste tre månader har den varit på 26 dagar så får se om det fortsätter så.

Fick ms röd idag så bim är beräknat till 19e april.

• Tredjebarnsladdis

BIM-lista:

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai, Milian03, Meemelie

3/4 Förstabarnet33

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77

10/4 Baraentilligen, systeryster33

12/4 Esme08

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit

19/4 tredjebarnsladdis

• Tredjebarnsladdis
    Frallanz skrev 2018-03-25 11:37:00 följande:

TJEJER ni som fått missfall, hjälp mig förstå. OBS ÄCKELVARNING!

Jag fick igår morse bruna flytningar, som sen övergick till rosa. Hade molvärk hela dagen igår. Imorse sexade vi, varpå vi då märkte att jag hade blodfärgade flytningar. Efteråt i duschen kom det ut gammalt koagulerade blod trasor, små bitar dvs.

Jag fick missfall för 15 dagar sen, blödningen slutade för 11 dagar sen som var som en mild mens. Är detta rester som kommer ut? Och vad innebär rosa flytningen tillsammans med molvärken, kan jag ha haft äl eller är det bara så det kan bli efter tidigt missfall?

Jag brukar han sån mens ibland, om jag tolkar din fråga rätt :) Ibland är det koagulerande klumpar/strimmor i mensen fast jag omöjligt kan ha varit gravid (hade kopparspiral).
  • Tredjebarnsladdis

Ursäkta, detta inlägg blev längre än planerat :)

Testade med CB digitalt veckoindikator i måndags och fick inte gravid. Bim var beräknad till 19/4 enligt en av de appar jag har. Då min mens kan variera mellan 26-31 dagar så är jag osäker när min Bim egentligen skulle vara.

Idag testade jag mig igen då ingen mens är i sikte och tog samma test, nu visade CB gravid i vecka 1-2! Yey!

Har inte alls trott det varit något då jag inte känt något speciellt. Lite små ont i äggstockar ibland bara. Däremot har jag inte haft nästan nå flytningar alls och det är olikt min kropp. Vanligtvis måste jag byta trosskydd några gånger per dag men nu har jag inte ens behövt trosskydd. Ingen smärta i brösten, har fryst mindre än vanligt men har iofs börjat klättra mycket varje dag så kan bero på det då det är bra träning.

Lycklig, nervös och orolig. Nervös då det är tredje barnet som kommer vara 9år mellan min yngsta och detta frö. Orolig det inte går hela vägen..

Önskar er alla andra lycka till! <3 <3

Svar på tråden BIM april 2018