BIM april 2018
Hoppar in här med! Perfekta tråden för mig som har 0 tåladmod och 110 frågor dagligen... jag och min sambo planerar vårt första barn och vi båda längtar så vi dööör!!!
Testade positivt på LH-stickan och hade ägglossning 4/3 och beräknad BIM 18/3. Hade sex 5 dar i sträck under ?ÄL-perioden?.
Redan i tisdags 6/3 så började jag känna stickningar i båda äggstockarna och svag molande värk i livmodern som kommer och går hela tiden. Den 7/3 fick jag sån ihållande stickande smärta i livmodern som höll i sig i ca 10-15 sekunder. Den 7/3 på morgonen fick jag även springa till toan å spy. Vad kan detta vara symtom på?? Eller håller jag på att bli/är sken-gravid?
Läste i en annan tråd här att ett tips för de som inte orkade vänta på BIM var att göra ett ägglossningtest för stt se om det fortfarande höll sig positivt efter ägglossning och att om det fortfarande några dagar efter ÄL är positivt så är man gravid? Stämmer detta? Testade igår och då var det negativt.
Testade grav-test idag som var negativt (såklart eftersom det är mer än en vecka kvar till BIM.. men jag kan inte hålla mig!!!
Är det bara jag som har sån jävla brist på tålamodet haha?
Tacksam för svar alla fina <3