• sycamore

BIM april 2018

Hoppar in här då mensen är starkt på väg. Blödde lite idag och börjar få mensvärk så den är nog igång ikväll/imorgon

• sycamore

BIM-lista:

1/4 Meemelie

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai, Milian03

3/4 Förstabarnet33

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, H0nd3ndär

6/4 Bastamamman1

10/4 Baraentilligen, systeryster33

12/4 Esme08

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit

• sycamore
    Längtar såå skrev 2018-03-23 19:42:09 följande:

Mensen kom i morse så jag hoppar in i denna tråden. Denna månaden blir försök nummer 9 och andra månaden vi använder ägglossningstest från clearblue. Bim beräknat till 20 april. Lycka till alla!

Denna månaden är vårt 9e försök också. ÄL till helgen förmodligen. Mina cykler varierar mellan 23-28 dagar så lite svårt att veta säkert. Ska testa med ÄL-tester också. Hoppas vi sätter det denna gång!
  • sycamore

För tre månader sen började jag med rosenrot från mensens första dag till ÄL, och har sen dess fått spottings ganska exakt en vecka innan mens. Är det nån som fått det av rosenrot? Vet inte om det beror på den eller inte men kom på nu att det började ju samtidigt som jag började med de

• sycamore

Mens beräknad till helgen, känner ännu inga symtom på att den är på gång, förutom att jag haft spottings. Inga ömma bröst eller liknande. Vet inte om det känns positivt eller negativt..

Svar på tråden BIM april 2018