Inlägg från: LängtanSåStor |Visa alla inlägg
  • LängtanSåStor

BIM april 2018

SofiaS95 skrev 2018-03-19 17:16:09 följande:

Äl närmar sig och bestämde mig för att köpa ältest för att inte behöva stressa i onödan och ligga precis varje dag. Vet på ett ungefär när det brukar vara men varierar ibland. För 30 min fick jag det här på testet så ännu inte positivt eller hur? på dag 15 idag. Brukar ha Äl dag 15-19.

Hej Sofia. Det stämmer det testet är negativt. Jag har använt dessa tester i flera år och så som ditt test ser ut nu ser det alltid ut för mig när jag inte har ÄL. När strecken är lika starka DÅ är det positivt och din ägglossning kommer då ske 24-48 timmar efter positivt test.
  • LängtanSåStor
    SofiaS95 skrev 2018-03-19 19:37:52 följande:

Okej tack då kan vi säkert vänta med att köra tills i morgon kväll utan att behöva oroa oss för att vi missat :)

Ja absolut. Ägglossning sker i allra flesta fall på eftermiddagen. Tror min fertilitetsläkare så 95 procent av fallen. Så testa samma tidpunkt varje dag på eftermiddagen. Jag brukar testa kl 16 varje kväll och då ser man tydlig ökning när det börjar ske. Testar du tex på morgonen så kan du missa första ökningen samma dag. Bara ett tips ????
  • LängtanSåStor
    Milian03 skrev 2018-03-20 13:38:01 följande:

Äl över för denna månad. Och vi har gjort vad vi kunnat. Nu börjar väntan på bim.

Gud va avundsjuk jag är på dig just nu. Jag fruktar varje försök. Mannen har NOLL sexdriv så det känns som jag tvingar honom varje gång. ???? min ägglossning borde komma om typ 2 dagar och jag har redan lite magknip
  • LängtanSåStor

BIM-lista:

1/4 Meemelie

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai, Milian03

3/4 Förstabarnet33

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, H0nd3ndär

6/4 Bastamamman1

10/4 Baraentilligen, systeryster33

12/4 Esme08

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit