• mulin

BIM april 2018

Lägger till mig på listan, försök ca 16. Tröttsamt börjar det minst sagt bli men skam den som ger sig! BIM 5/4

BIM-lista:

1/4 Meemelie

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai

4/4 PowerL, Mrs-A, Milian03, XAHHA92, aleakim90

5/4 Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin

10/4 Baraentilligen

• mulin

Ska även för första fången börja tempa och köra zink och folsyra på både mig och sambon. Man får ju lägga ner hela själen på detta när ett plus aldrig vill sig.

• mulin

Här lägger vi barntillverkan på hyllan en stund. Precis fått reda på att sambon har för få spermier för att de ska kunna bli barn. Så vi får ta tag i den utredningen i första hand och se vad orsaken är :(

• mulin
    Frallanz skrev 2018-03-12 08:23:05 följande:

Men åh, vad jobbigt! :( beklagar verkligen, och hoppas ni får all hjälp ni behöver o vill ? styrkekramar till er!

Tack <3 ja det var ett tråkigt besked men samtidigt var det skönt å få veta varför det aldrig ville sig. Nu ska det utredas och se om det är genetiskt eller ?mänskligt? och isåfall kunna på egen hand öka antalet. Men nu blev vi ställda i kö för IVF iaf. Jag fyller inte 25 förrän i slutet på året dock så fram tills dess får vi nog vänta.
  • mulin
    Emiliass skrev 2018-03-12 09:15:02 följande:

Beklagar, vad tråkigt och jobbigt. Hoppas ni får hjälp fort så att ni kan försöka snart igen <3

Tack <3 blir väl några månaders utredning och se om det går att öka mängden på egen hand nu. Men som tur är står vi skrivna på ett litet landsting så kö till IVF är inte lång.
  • mulin
    Frallanz skrev 2018-03-12 23:48:52 följande:

Den som väntar på nåt gott <3 dock kan jag förstå det är jobbigt att vänta!

All styrka till er!

Så man måste ha fyllt 25 för att göra IVF?

Ja det är väldigt frustrerande att behöva vänta om man vet att det inte går på egen hand. Sambon ska väl lämna nya prover om ett par månader. Får se vad domen blir efter det.

Javisst, är någon regel de har hittat på för några år sedan. Fruktansvärt surt.
  • mulin
    XAHHA92 skrev 2018-03-13 16:27:49 följande:

Nu har jag fått spola mina äggledare och det vill jag aldrig mer göra om. Fy fan vilken smärta!! Det enda vi kan göra nu är att hoppas på ett litet mirakel, att spolningen kanske tog bort lite ?skräp.? Jag kommer aldrig att sluta hoppas men ibland känns allt mörkt. I nästan två år har vi försökt nu utan att plussa.

Har också gjort en spolning för ca 1 år sedan! Satans vad obehagligt jag tyckte det var.. hoppas verkligen det hjälper er, är frustrerande när inga fel hittas men det ändå inte vill sig :(
Svar på tråden BIM april 2018