BIM april 2018
Hoppar in här, hade bim 8/3 plussade samma dag, missfall 10/3 så väntar på att "blöda färdigt" och att få mysa med min karl och hoppas på att plussa snart igen.
Nu är detta mitt första missfall, klart väldigt jobbigt attvara med om, men försöker se det så att det är kroppens sätt att hantera nåt som det möjligtvis var nåt tokigt med.. har en son sedan innan och vi är nu redo för det riktiga försöket till ett syskon denna månad, (månaden innan "råkade" vi pricka in äl, hann bara ha sex en gång pga han var iväg på jobb i ett par veckor så vi visste inte att vi prickade äl där och då) så igång med bebisverkstaden! :)
Ni som också fått tidigt missfall, när kom äl igång för er? Vid samma tidpunkt som det skulle gjort innan grav/missfall? Senare? Tidigare? Jag har tänkt att prova med äl-tester för att kanske få nåt hum om det. Kommer sexa ofta såfort blödningen slutat men vill ändå ha lite koll känner jag. Har en app som jag alltid haft koll på min mens i o enligt den är äl nånstans vid 23/4. Ska ta ett gravtest i veckan för att se om hormonet lagt sig o blivit blankt innan äl stickorna kan dra igång.
Ge mig info den som känner att hon orkar dela med sig. Kram på er!