• Plus

BIM april 2018

HejHej!

Jag hoppar in här då jag fick min mens idag :( Hade bim 5/3, men mensen är antagligen väldigt oregelbunden efter att jag slutat med ppiller. Så jag hoppas på denna månad istället! :)

• Plus
    Milian03 skrev 2018-03-08 00:29:05 följande:

Hur gamla är ni här inne och hur länge har ni försökt?

Har ni barn sen innan?

Jag och mannen är 33 år gamla.

Jag har ett barn sen tidigare och han har två.

Nu vill vi ha ett gemensamt :) :)

Jag är 26, 27 år i juni, min sambo fyllde 37 år nu i feb. Vi har ingen av oss barn, så nu planerar vi vårt första :) vi börja november 2017, då sluta jag med ppillerna.
  • Plus

HejHej alla!

Jag fick min mens nu den 7/3 och den var borta helt från igår eftermiddag, men nu ikväll kom det lite blod.. Innan idag tog jag ett ägglossningstest, vet inte varför egentligen, men var väl nyfiken om det skulle visa något, och det visade ett svagt streck. Betyder detta att det är ägglossning som är på gång?? Tänker ifall det kanske också är pga att jag fick en blödning nu ikväll som det visade sig ett svagt streck. 

Jag tog testet vid ca kl 12 idag, och fick blödning nu ikväll som jag märkte vid ca 20:30. 

• Plus

Hej. Imorse tog jag ett ägglossningstest och det blev ett ganska tydligt streck, tydligare än vad det brukar vara annars. Kan man räkna detta som ägglossning? Eller är den på gång?
  • Plus
    LifeOfBullshit skrev 2018-03-25 23:07:17 följande:

Jag skulle gissa att den är på gång, för att testet ska vara positivt så ska teststrecket vara minst lika starkt som kontrollstrecket, fortsätt testa i någon dag till så borde det bli positivt snart :) har hört vissa som säger att de aldrig får fullt utslag på äl-tester och att de inte är helt tillförlitliga, men det kan jag inte uttala mig om, tyvärr. I vilket fall skulle jag försöka få till lite mys i dagarna om jag var du ^^ Lycka till! :)

Okej, då vet jag ???? tack för svar.

Vi mös till det innan idag iaf för att va säkra. Men ska testa imorgon igen och se om den blir starkare. Sen får jag köpa fler tester, hehe.
  • Plus

Det blir nog ingen bebis denna månad heller :/ har kramper i tjejmagen, kom en rosa flytning igår och jag tror att jag har bim idag eller imorgon. Min mens är oregelbunden sen jag sluta med ppiller men nu känner jag att den är på gång :( tog gravtest imorse men det va neg. Aja, bara på det igen nästa månad.

• Plus
    Aducia skrev 2018-04-10 21:21:02 följande:

Du är välkommen in i BIM MAJ (alla kan skriva), vi är 2 tjejer där än så länge! Tror mensen är på g här också!

Tack :) jag hoppar gärna in i maj gruppen :)
Svar på tråden BIM april 2018