• Milian03

BIM april 2018

Hej! Fick precis min mens Det var dock vårt första försök. Använde ägglossningstester men det ville inte ta sig ändå. Nu kör vi på försök två. Skriver in mig i BIM listan.

<3 BIM-lista:

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai

4/4 Baraentilligen, PowerL, Mrs-A, Milian03

----------------------------

+Lista:

• Milian03

Lycka till alla :)

13 dagar kvar till ÄL här om den kommer som den brukar :)

Försöker tänka på annat för att få tiden att gå... Men det är inte lätt.

• Milian03

Hur gamla är ni här inne och hur länge har ni försökt?

Har ni barn sen innan?

Jag och mannen är 33 år gamla.

Jag har ett barn sen tidigare och han har två.

Nu vill vi ha ett gemensamt :) :)

• Milian03
    bluegrass skrev 2018-03-08 17:43:28 följande:

Hej!

Även jag hoppar in här från marstråden. Plussade i söndags och ringde tom MVC för att boka tid igår. Men idag i V4+4 började jag blöda och testen visar redan negativt. Supertråkigt!

Men vi får ta nya tag och satsa på decemberbebis!

Vet någon hur man vet när man har BIM efter missfall? Ska jag räkna en cykel från idag när jag började blöda?

Har tre barn, men aldrig tidigare haft missfall, så jag har ingen koll.

Beklagar!

När jag var med om ett tidigt missfall förr så var det som en vanlig mens och ägglossningen kom igång som vanligt efter det. Så du kan säkert räkna från din första blödningsdag :)
  • Milian03
    Norrlänska skrev 2018-03-08 20:17:15 följande:

Jag är 36 och maken är 38, vi har en tös som fyller 6 år i april.

Tog ut spiralen i nov - 17 så sedan dess har vi försökt utan några positiva resultat.

Då hoppas vi på denna månaden :D
  • Milian03

Jag har precis köpt hem gurkörtsolja. Det ska tydligen vara bra för hormonbalans, mot pms och den är rik på GLA som ska vara bra för fertiliteten. Blir att prova den denna månaden :)

• Milian03
    maria1992 skrev 2018-03-09 10:52:05 följande:

Jag tror jag hoppar in här med. 

Gjorde ett testa tidigt idag och visade ingenting. 

Bim på tisdag så räknar med de inte gick sig denna gången heller.

Dags för försök nr 6. 

Har ni tips vad man kan göra för att bli gravid lättare? Något ni äter eller något speciellt?

Jag har köpt hem gurkörtsolja som ska vara bra för fertiliteten :) återstår att se sen om det hjälpt.
  • Milian03
    Baraentilligen skrev 2018-03-09 15:36:19 följande:

På bim+9 kom mensen äntligen! Om cykeln är normal så har jag bim 10/4 men det kan tydligen bli mycket senare också... Femte försöket nu då.

BIM-lista:

1/4 Meemelie

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai

4/4 PowerL, Mrs-A, Milian03, XAHHA92, aleakim90

5/4 Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia

10/4 Baraentilligen

Skönt att den äntligen kom iallafall så du kan börja om på nytt! Lycka till :)
  • Milian03
    bastamamman1 skrev 2018-03-10 09:29:00 följande:

Äl ca 21 mars. Har försökt bli gravid nu 5 ägglossningar, möjligen blev de första 2-3 försöken inte helt rätt då jag inte visste exakt hur kroppen funkar kring äl. Nu vet jag :). Tycker det är så märkligt när kroppen funkar som den ska, allt ser bra ut, hormonnivåer och äggreserv bra, samt bra spermier, att det då inte tar sig. Miljarder spermier med en uppgift, att ta sig in i ägget som alltid lossar. Ändå blir det inget. Förstår inte det.

Har äl ca 21 mars jag med. Längtar och hoppas. Andra försöket för oss.
Svar på tråden BIM april 2018