• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • PowerL

?BIM-lista:

3/3 PowerL

--------------------

+Lista:

• PowerL

Skulle ju vara ett hjärta innan BIM :/

• PowerL

<3 BIM-lista:

3/4 PowerL

----------------------------

+Lista:

• PowerL

Bara fyll på efterhand om ni vill :)

• PowerL
    Miirree skrev 2018-02-27 23:50:30 följande:

Hej!

Slutade med p-piller för ett tag sedan och väntar nu på första mensen ifall jag inte haft sån tur att ägglossningen kommit igång tidigt!

Håller tummarna för er :D

Jag slutade på mina i januari och fick mens direkt. Sen ägglossning 17 dagar senare. Så det kom snabbt igång för mig. Nu ska det bara vilja ta sig också :) lycka till !
  • PowerL
    Miirree skrev 2018-02-27 23:58:29 följande:

Jag hade min mens när jag slutade, hade känningar vid livmodern igår och idag så får se om mensen kommer eller vad det är som händer! Lycka till :D

Kanske har du äl nu? :)
  • PowerL
    Jeex skrev 2018-02-28 00:02:42 följande:

Hoppar in här från mars. Har egentligen bim 2/3 men känner att mensen är på g och negativa test. Dock har vi planer på att hoppa över månaden som kommer då vi ej vill ha barn i dec. Men vi får se hur man känner när äl närmar sig ;)

<3 BIM-lista:

3/4 PowerL, Jeex

Vi kände likadant då mannen fyller år nära julafton och aldrig har gillat det plus att det är tråkigt att fylla år sist av alla jämnåriga. Men nu känner vi att längtan efter syskon är för stor för att hoppa över en månad och det kan ta tid att bli gravid så vi vill inte missa någon chans. :)
  • PowerL

Och om jag blir gravid nu i mars så blir bf tidigt i december, och jag är berättigad kejsarsnitt så det blir kanske till och med i slutet av november :)

• PowerL

Det visade sig att jag tog ut en förlust i förskott. För idag plussade jag. Så jag lämnar denna tråden. Stort lycka till allihop!

Svar på tråden BIM april 2018