Inlägg från: Anonym (Blomman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blomman)

Vem ska skriva först?

Anonym (joråsåatt) skrev 2018-10-31 11:39:37 följande:

Jag är typen som har svårt att läsa tjejer, tror att tjejer är intresserade när de inte är det. Jag har inte försökt på länge, men när jag blev intresserad av en tjej, så försökte jag. Hon kände inte samma, så det är lite att gå tillbaks till ruta ett. Får inse att jag inte är bra på sånt där. Då är det bättre att tjejer visar intresse först. Tar första steget.

Men det är fortfarande väldigt ytligt i detta stadie. Personen på bilden gör ju att jag vill skriva. Gäller för killar att presentera sig på bilderna och ge en bra känsla.
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Bekräftelse?) skrev 2019-01-21 12:02:33 följande:

Jag har hängt på lite olika datingsidor de senaste åren och den enda bekräftelse jag fått är att killar gillar fitta och har väldigt lite intresse och respekt för tjejer som människor!

Att nån vill knulla med mig utan att ens veta hur jag ser ut eller nåt annat om mig ser inte jag som bekräftelse. Får mig mest att känna mig som ett rådjur jagat av en stor flock vargar....

Precis så är det. Bara ett par procent av männen vill lära känna mig av de jag fick kontakt med.
Svar på tråden Vem ska skriva först?