Vem ska skriva först?
På Happypancake, Mötesplatsen och liknande sajter.
På Happypancake, Mötesplatsen och liknande sajter.
Spelar det nån roll?
Vettiga killar som läst profilen, då spelar det ingen roll. Män som inte bemödar sej att läsa utan kastar mail omkring sej hej vilt till alla kvinnor, de sabbar, så därför lugnare att kvinnor skriver först.
Värdelös omröstning. Var är det uppenbara tredje alternativet "kön är helt irrelevant"?
Ja, uppenbarligen finns det inget tredje alternativ, vilket är problemet och anledningen till min kommentera - fattade du inte det?
Men nej, det är inte antingen eller, vilket du hade fattat om du hade en grundläggande förmåga till logiskt tänkande. Många tycker garanterat att det kön är helt irrelevant och att vem som helst kan skriva först, vilket gör din lilla undersökning helt värdelös.
Men det var ett fint försök av dig. Tappa inte suget, alla kan vi bättra oss. Det här kommer du klara ska du se! Kämpa på!
Det är väl praktiskt om den som är intresserad skriver först.
Jag brukar skriva till intressanta män men bara ett par gånger har de lett till dejt och att de har hakat på konversationen och visat intresse tillbaks....". De kan svara men de gör inga försök att gå vidare eller ställa frågor, så jag har gett upp det med att skriva till killar först.
Får mycket inviter av män speciellt av de sexuella slaget och av en hel del män som inte är min typ och som inte tagit sig tid att se om vi är kompatibla. De skiter i vilket vill bara ha någon...ytterst oattraktivt. Såna ger jag ungefär likadan respons till som de killar jag är intresserad av men som inte är det tillbaks.
Några gånger har det blivit fullträff så klart men då är det hunkarna som raggat upp mig...bästa vägen!!!
Tror att det ligger inbyggt killars DNA att få ragga, det är en del av det sexuella spelet som får dem att känna sig manliga, att lyckas få hem sitt byte.
Kvinnor gillar bli utvalda och att nån snygg hane kämpar för dem
Nån som testat Bumble-appen? Läste lite och en del kvinnor gillar det.
Än så länge har de flesta röstat att tjejer ska skriva först. Så gör det nu, tjejer
Öppningsreplik från en kvinna på HP: "Ja, vad gör man här egentligen?"
Självklart ska kvinnor skriva först!! (obs. ironi)
Läste nånstans att tjejer är rädda att få nobben, så de vill att killen ska ta första steget. Killar är också rädda för det, men måste ta mod till sig, annars gör nån annan det. Tjejer känner sig utvalda.