• Mubella

Tappat hoppet

I drygt tre år har vi försökt få syskon till våran dotter. Har nu gett upp men undrar om de finns någon som har tips på vad man ska testa.

Har tagit blodprov som visat att jag inte har dålig ägglossning har ätit letrozol ett par omgångar och har fått utslag några gånger vid ägglossning men inget plus på stickan.

Har nu lagt de på is ett tag och undrar om någon har tips och idéer som kanske har hjälpt er.

Får ingen mera hjälp då vi redan har ett barn som lyckades på första försöket.

Äter lchf för att dels tappa några kilon men även för att jag känner att jag mår bättre.

Hoppas någon kan ge oss lite hopp om att de kan bli ett plus...

• Svar på tråden Tappat hoppet
  • Mubella

Vi har barnet gemensamt.

Vi får som sagt ingen mer hjälp då redan har ett barn. Och eftersom jag har dålig ägglossning och låga värden. Så de har inte äns kommit upp om att ta spermier prov.

• Mubella

Oj måste blivit fel. Har tagit blodprov som vissat på lågt vad de nu heter. Och har inte ägglossning varje månad.

• Mubella

Har tagit blodprov och har låga värden. Men efter de bara fått ägglossning stimulerande utskrivet. Sen får vi ingen mer hjälp då vi redan har ett barn.

Svar på tråden Tappat hoppet