Vad tycker kvinnor om blyga killar?
Hej!
Vad exakt tycker kvinnor om blyga killar. Är det oakttrativt eller någonting som de flesta inte skulle brytt sig någonting om, eller kanske till och med skulle tycka det var charmigt?
Jag hade planerat det så väl. Jag gav bort en Alla hjärtans dag-gåva till någon jag känner en förälskelse. Men jag tänkte samtidigt låtsas som om jag endast gör det för vänskapens skull, eftersom jag inte tror hon riktigt känner likadant tillbaks.
Samtidigt som jag hade tänkt för mig själv att jag skulle ge henne en kram.
Men helt plötsligt vart jag tillbakadragen, mer än jag brukar. Jag brukar oftast tala med bekvämlighet, och kan lätt träffa okända människor utom problematik. Men i det här fallet, var jag väldigt blyg. Mer än jag brukar inför henne. Kanske för att jag skulle ge henne en gåva?
Konstig nog fick jag också en känsla av att hon vill inte ens ha någonting med mig att göra. Så det fick mig att avstå ifrån kram och så. Kanske därför som jag vart mer blyg, eller hör det till blygheten att man får känslan av att man inbillar sig att andra inte vill ha någonting med en att göra, och därmed blir tillbakadragen? Jag är i övrig fall som sagt inte tillbakadragen.
Jag gav i alla fall henne en kram, och småpratade. Jag önskade dock att jag skulle ge henne en stor kram. Blandning av att det var en speciell dag och att jag vet att hon även haft det lite strul med någonting.
Efter vi tog farväl av varandra. Kände jag bara ångest och att jag gjort bort mig . . .