Anonym (Ivfare82) skrev 2018-05-06 06:22:52 följande:
Rent statistiskt (varierar dock pga hur blaston betygssätts) så blir du sannolikt gravid på tre insättningar. Utan hänsyn till dina/era inviduella förutsättningar. Men på tre insättningar med blasto blir du statistiskt sett gravid. Sedan faller vissa bort i missfallsstatistik, men om du väl blivit gravid är det större sannolikhet att du får ett barn än att du förlorar det. Kan vara skönt att luta sig mot.
Åter igen, statistik. Vissa gör ju 10 insättningar utan plus och vissa blir gravida på en dåligt rankad tvådagars på första försöket. Andra får sju missfall i rad. Men statistiskt är chanserna till grav och barn goda om ni får tre insättningar på en behandling.
Ok ok! Skönt att höra! :) Jag har bestämt mig att detta ska funka nu och att den lilla kommer i februari hihi. Lika bra att ställa in sig och inte tänka negativt! :)
Inne på 3:e dagen med Lutinus.... fy säger jag bara! Det bara rinner ju ut, blött och fuktigt hela dagarna. Bara väntar på att svampen ska dyka upp! :/
Tar man Lutinus i 3 v eller fortsätter man sen till v 12 för att sedan trappa ner? Har läst att man ska göra det nämligen! Hur gör nu?