Hur luktar en billig parfym?
Vad får dig att tycka att en parfym luktar billigt? Det är ju typ det värsta man kan råka ut för att ha en parfym som luktar billigt så hur undviker man det förutom att köpa den för 29,90 kr på mataffären?
Vad får dig att tycka att en parfym luktar billigt? Det är ju typ det värsta man kan råka ut för att ha en parfym som luktar billigt så hur undviker man det förutom att köpa den för 29,90 kr på mataffären?
Så man bör undvika gamla parfymer som har funnits forever om man inte vill dofta tant?
På tal om friska dofter så är det nog det jag gillar. Vad kan du rekommendera då du verkar ganska insatt i parfymer? Priset spelar ingen roll.
Köpte nyss en Versace Absolu nånting. Kan ha hetat Bright crystal först för det var tre namn på den. Den är väl ingen "billig" parfym? Haha!
Inget specifikt. Det finns billiga parfymer som luktar väldigt mycket alkohol (usch vad den luktar billigt), det finns dyra parfymer som luktar väldigt mycket alkohol (oj vad sofistikerat och fräscht den luktar!).
Det finns billiga parfymer som luktar väldigt sött (usch vad sötsliskigt den luktar) och det finns dyra parfymer som luktar väldigt sött (men gud vilken härligt fruktig doft den har).
Precis som med vin är folk inte i närheten så bra på att peka ut billiga och dyra varianter som de vill tro.
Jag menade om den luktade billigt och inte i kronor. Hur som jag gillar den men den är inte suverän och av dom tre jag har frågat sa två att doften knappt kändes trots att jag hade dränkt mig i den tyckte jag och en annan sa att den doftar gott men inte wow liksom. Så jakten fortsätter. Jag kommer att bli ruinerad i sökandet på en ny parfym.
Jag har inte ens några säkra kort för alla mina gamla säkra kort tycker jag inte om längre.