Anonym (Jep) skrev 2018-02-12 08:48:39 följande:
En sida för sexkontakter. 70% är "singelmän" som söker sex med kvinnor och par oavsett ålder. 10% är par som söker andra par där kvinnan måste vara bi eller binyfiken 10% är kvinnor varav 9/10 söker andra kvinnor att ha tjejsex med 1% är kvinnor som söker män 5% är homosexuella män resterande 4% är transvestiter eller annat konstigt folk som vill runka ihop med andra eller byta bilder och sånt. Nästan alla kvinnor som enbart söker män är överviktiga och oattraktiva! 99% av alla, oavsett om det är par eller singeltjejer ratar allt under 50 år. Den magiska gränsen går vid 45 år. Har du en penis under 18/14, speciellt som singelkille, Är din chans att få till en träff ungefär lika som om du stöter på en tjej i en affär där dom säljer snöskotrar! I stort sett alla män ljuger om sin storlek, en penis som man klart och tydligt ser är 16/12 blir på nåt konstigt sätt 19/15. En seriös singelkvinna med ett normalt BMI som vill träffa en man kommer efter 3 dagar att få ca 10 000 brev från desperata killar som ser ut ungefär så här: "Tjena läget"? "Hej, vill du knulla en skön svart kuk?" "Träffas?" "Har man nån chans?" "Jag reser i tjänsten och åker förbi din stad imorgon - träffas?" "Kolla min profil :)" "Wow - snyggast på BC. Ses ikväll?" osv osv. Så därför blir dom otrevliga i sin profil istället - inte för att det verkar spela någon roll! Lycka till med att hitta nåt!
Enligt din statistik så tillhör jag och min sambo, som par, då de resterande 4% vilka är transvestiter eller annat konstigt folk som vill runka ihop med andra eller byta bilder och sånt. Så, då befinner vi oss där i avdelningen "konstigt folk" eftersom vi nämligen söker par där mannen är bi. ... Och när det gäller min tjej-profil så tillhör jag 1 %-gänget, enligt dig, vilket då, också enligt dig, betyder att jag med största sannolikhet är överviktig och oattraktiv. (Jag kanske då lika gärna kan stänga ner min profil?) ... I min värld så skall sex vara skönt och inte smärtsamt.
Att det finns killar som ljuger om sin kukstorlek det har jag förstått; och då får de faktiskt skylla sig själva. För jag ställer aldrig frågan till dem om de verkligen har skrivit in rätt kukmått, utan jag sorterar vanligtvis bort de som har 18 cm och över, när det kommer till fysiska träffar. Alltför många killar tror dessutom, i sin enfald, att en stor kuk gör hela jobbet :-/ , och sådana som inte tänker längre än så vill jag helst slippa. För, jag är nämligen så udda att jag söker vänner med förmåner, så att man kan ventilera allt mellan himmel och Jord och, i samförstånd, kanske ha lite skönt och trevligt på vägen också.
... Nåväl, det som jag absolut kan svara amen på, i detta, är alla breven med de korta och tröttsamma i läggen... Men, de borde jag väl inte få då eftersom jag antagligen är överviktig och oattraktiv? Eller beror det på att alltför många killar tar vem som helst bara det finns två bröst och f---- att tillgå...? ... ... Med vänlig hälsning, Pentra