Inlägg från: Anonym (Snart tillbaka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snart tillbaka)

Vi på BC. Inget oseriöst

Kul idé! Jag och min fru tog en paus från BC under den senaste graviditeten men nu när den lille är ett år så börjar vi känna att vi vill återuppta den sidan av livet. Bor i Örebro och vi är 30/27

Anonym (Igotyou13) skrev 2018-02-11 20:15:32 följande:

Och jag är en 25årig kille från Västerås/Örebro som vart medlem till och från under några år nu.

Önskar att dom kunde skapa en BCapp så man åtminstone kan få några slags aviseringar.. :/

Frun är från Västerås och vi har bott där en period. Världen är bra liten ;)

Har BC blivit bättre sen dem införde den nya avgiften?

Nu är vi tillbaka... pieceofus heter vi där

Skånepar skrev 2018-03-04 17:08:24 följande:

Vi var med på bc förut men tröttnade på att bli kallade oseriös av män då vi inte kunde träffas inom trekvart.

Känner igen det där... Vissa män verkar anta att bara för att man vill bjuda in någon/några extra i sovrummet så är man villig att träffa VEM som helst och NÄR som helst
    Skånepar skrev 2018-03-04 18:28:27 följande:

Exakt så, att vi skulle vara lika desperata som de är.

Klart man är!

Vi har två småbarn så inför en ev träff så behöver vi lite framförhållning för att fixa barnvakt osv, vilket vi säger tydligt på profilen men trots det; ?knulla ikväll??, ?gör ni i helgen, ses??

Känns som i vissa fall att hjärnan försvinner när man loggar in på BC, många tappar förmågan att bete sig som folk
    Skånepar skrev 2018-03-06 17:47:09 följande:

Vet exakt vad du menar, vi jobbar ofta helger, nu är våra barn äldre, men var många idioter som undrade om vi inte kunde lämna våra barn hos barnvakt så de kunde komma och hälsa på, usch fy blä, såna äckelpaddor..

Vi sökte långvarig relation/fast kk/kkinna, men hittade ingen/inga.

Man får leta bland många svin innan man hittar något av värde. Vi letar också efter något långvarigt men hittar inget av värde
Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst