• snuttjohan

Ivf plussare

vinterbebis12 skrev 2018-02-23 09:54:27 följande:

Testade tyvärr minus idag men hoppas kunna hänga på er senare i vår

Tråkigt att höra! Hoppas ni kan komma igång snabbt med ett nytt försök!
  • snuttjohan
    Tiinuli skrev 2018-02-21 16:20:22 följande:

Hur mår ni alla här :)

Jag är nu i vecka 6 snart 7 och har fått liiite ömma bröst och anar illamående om jag är hungrig men annars ingenting, så mår bra förutom att nojjar mig om allt är bra med bebben.

Har bokat vul nästa måndag så jätte nervös!

Vilken vecka är du i när du gör VUL? Jag fick tid i vecka 8+3. Vid min förra graviditet gjorde jag i 7+2. Har inga symptom ännu vilket jag inte hade förra gången heller sen började jag må riktigt illa i v 8-12.
  • snuttjohan
    gammelpysen skrev 2018-03-03 17:19:02 följande:

Hoppar in i tråden och hoppas att jag får stanna. Officiell testdag igår och det blev ett plus trots att jag haft blödningar i snart två veckor. Tar både lutinus och progynon vilket kan förklara blödningen. Tidigt ultraljud i slutet av mars.

Grattis!! Är det ditt första barn?
  • snuttjohan
    Tiinuli skrev 2018-03-04 08:49:50 följande:

Jag har varit vul nu och det va då i vecka 7 6+3

Allt såg bra ut och hjärtat slog. Fick en ny tid sen 16.3 men funderar på om kan flytta den till tidigare då jag har inte längre några känningar alls :(

Hade ömma bröst och illamående en vecka sen försvann allt :( så orolig

Förstår att du är orolig men säkert ingen fara!! Har för mig att symptomen kunde komma o gå lite i början. Varför fick du en ny tid så pass snart? Då kan man alltså se hjärtat så tidigt om 6+3. Hon som bokade in min tid sa att de tidigast gör i den vecka som vården räknar som v8 dvs 8+0 till 8+6.
Svar på tråden Ivf plussare