• pajas77

Ivf plussare

Tiinuli skrev 2018-02-11 17:42:33 följande:

Ja det är precis som du säger, man tror inte att man är gravid! Känns ingenting som bekräftar det förutom testen då men känns overkligt och att det kan ändrad när som så därför vill man testa hela tiden :) som sagt redan gjort 2 tester och tänker göra en till i morgon.

Har TD den 13.2 men jag har tänkt, får jag plus så slår jag in det och ger det som alla hjärtansdags present till min sambo :) han vet inte än för vill vara 100 innan säger nått.

Det är våran andra ivf då första försöket inte lyckades och det blev inget till frysen tyvärr. Nu har vi 3 st 5 dagars odlade i frysen så det känns lite bättre även om skulle inte lyckas nu så behöver inte börja om från början.

Vet du vilka veckor cb slår över 1-2, 2-3 och 3+?

va kul :) jag hade testdaf igår den 13/2 men har inte vågat testat än :) känns bättre att inte testa. ruvardag 19 idag :)
  • pajas77
    Tiinuli skrev 2018-02-11 22:30:25 följande:
    Du måste ju testa :) eller hur långt har din klinik TD?
    skulle testa den 13/2 som sagt men väntar tills imorg eller onsdag. ingen mens än och dag 32 i cykeln och ruvrdag 20 :) men man vet aldrig om det är crinonen som skjuter upp allt. har riktigt mycket molvärk i magen :)
  • pajas77
    Tiinuli skrev 2018-02-12 20:21:14 följande:
    Okej, det är dock den 13.2 i morgon :) men ruvardag 20 och ingen mens låter väldigt lovande ju så håller verkligen tummarna nu! Jag ha svårt att tro på mitt resultat så har testat rd 7,9 och 12 samt tänker ta ett digitalt i morgon eller överimorgon för o se vad den säger gör veckor, borde väll stå gravid 2-3 om allting är som det ska.
    fan jag är ju helt snurrig , jag menar att jjag hade tesdag den 10/2 i lördags och är idag på dag 32 i cykeln och ruvardag 20 . måste vara alla hormoner som ställer till det , va fan fick jag 13 /2 ifrån ??? gjorde återföring den 25/1 på färskt embryo. endast 1 klarade sig av det 5 vi fick ut. 3 va mogna men endast 1 befruktades. så därför är jag så nojig att jag inte vågar testa.
  • pajas77
    Tiinuli skrev 2018-02-12 20:58:10 följande:
    Hahah mm det kan bli så ibland :) man är så inne i detta och dagarna tappar sin mening :)

Okej men då förstår jag att du väntar in i det sista.

Förra ruvning började jag blöda dag 8/9 o sen kom mensen dag 10 fast jag tog lutinus...
    ruvardag 21 idag och dag 33 i cykeln. rejäl molvärk och ömma bröst .ingen mens :) :) ska testa imorgon på alla hjärtans dag :) är så nojig
  • pajas77
    Tiinuli skrev 2018-02-13 21:26:40 följande:
    Låter väldigt lovande :)

Håller tummarna, blir en fin alla hjärtansdag present isf.

:) <3

Jag meddelade min klinik idag och dem svarade att skulle boka in vul hos min hemmagyn där jag gick för hormonbehandlingen samt vul kontroller då själva kliniken är långt bort

gick ju bra det här :) tror knappt det är sant efter alla motgångar vi haft , ska på tidigt vul i mars. överaskade mannen och slog in i paket att han skulle bli pappa. är idag i v5

• pajas77
    Tiinuli skrev 2018-02-14 17:48:45 följande:
    Men stort grattis det gick ju jätte bra :) har du haft några känningar?

Jag gjorde typ samma, det blev sambos alla hjärtansdags present <3

Vi ska på vul den 26.2, ganska tidigt tycker jag så hoppas det går bra då
    jo jag har haft känningar men eftersom jag tar crinone denna gång så vet jag inte hur mycket den spökar. för två år sen när det tog sig hade jag lutinus och mådde pyton , denna gång mår jag mycket bättre. bara molvärk och lite huvudvärk och lite trött. men inget illamående :) spända bröst men annars mår jag bra . när jag fick min son för 18 år sen så mådde jag som en prins hela gravidideten, har aldrig mått så bra som då , så jag hoppas det blir en sån repris :)
  • pajas77
    Tiinuli skrev 2018-02-14 22:27:09 följande:

Jag har fått veta att ska på tidig vul den 26.2 , kommer att vara i vecka 7 då... är inte det lite för tidigt?

När har ni andra vul?

jag ska på vul den 5/3 och är idag i vecka 5+4 . du behöver inte noja över att du inte har symptom , jag mår ochså bra förutom lite öm i brösten , lite huvudvärk och trött , när jag vänta mitt första barn mådde jag kanon , hade inga symptom alls . förutom att jag aldrig mått bättre än då. så jag hoppas detta blir likadant
  • pajas77
    macksan skrev 2018-02-18 21:55:28 följande:
    Jag är också v 5+4 i dag :) men har vul 8/3. Hur gammalt är ditt första barn?
    ok va kul att vi är på samma dag :) mitt första barn fyller 19 i sommar :) sådet här blir en sladdis
  • pajas77

va idag på vul och allt såg jättebra ut. är i vecka 7+6 . hjärtat pickade på fint . kan knappt fatta det . har ett illamånde som inte är av denna värld . slutade med crinonen för 5 dagar sen, fick hemska biverkningar av den. riktig jävla huvudvärk . hoppas ni andra mår bra.

Svar på tråden Ivf plussare