OlNi skrev 2018-02-11 19:39:09 följande:
Tänk positiv! Du behöver inte göra fler behandlingar,du är redan gravid. O dina test kan ändras, de blir bara starkare o starkare.
Det blir en fin present till din sambo,jag tror den bästa presenten! Bra plan! Men jag kunde inte vara tyst,så på ruvardag 5 med positivt test sprang till sambo. Då sa han att han var säker att vi lyckas denna gången.
För mig CB visade 2-3 på ruvardag 12, och 3+ på rd 20. Jag fick en 5 dagars odlad. Jag hade 4 st kvar i frysen sen 2015, o bara en har klarat upptining.
Försöker hitta några symptom men känns fortfarande ingenting. Illamående bara om jag är hungrig) Dessutom trött o vill bara sova hela tiden.Förra graviditeten började tro på att jag är gravid efter UL o ännu mer när mage började växa. Inga andra symptom på hela graviditet. O då hade jag mer tid att lyssna på kroppen. Nu vill dotter ha all min uppmärksamhet:)
Tar du Lutinus? När ska du sluta med den? Jag är rädd att sluta... Men måste sluta efter ultraljud.
Tack för riktigt bra peppning :)
Ja du anar inte hur svårt jag haft att inte säga nått, nästan varje dag har velat bara säga det rakt ut så plågas lite men snart så ska dela :) eller ja först tar en digital test så kan visa svart på vitt förhoppningsvis.
Symptomen känns ju som att då är man gravid på riktigt , utan dem så tvivlar man lite...
Ja jag tar också lutinus o lite nojjig att sluta. Dem tar slut för mig om en vecka så ganska tidigt... borde man kanske be mer utskrivet?
När har du ultraljudet?