Spolade ner mitt foster i toaletten, skuld
Vad skulle du annars göra?
Såg fostret ut som ett barn med huvud, armar och ben? Då förstår jag om det var jobbigt.
Vad skulle du annars göra?
Såg fostret ut som ett barn med huvud, armar och ben? Då förstår jag om det var jobbigt.
Nu har jag ju följt dina trådar ett bra tag (även fast du har anonymt namn så lyser det igenom vem du är) .
Och du måste ju söka professionell hjälp.
Det är inte normalt, eller jag ska inte säga att det inte är normalt, utan det är inte BRA för dig att gå runt och må så pass dåligt för allting som du ger sken av att göra. Du kommer bara gräva ner dig mer och mer och det kan inte sluta annat än dåligt. Du måste få hjälp av någon som verkligen kan hjälpa dig att bearbeta allting du varit med om och alla dina känslor och tankar.
Att gå med den ständiga oron du gör, gynnar varken dig eller ett foster.
Att vända sig till familjelivs forum är verkligen inte rätt väg för dig att gå.
Önskar dig lycka till och hoppas att du en dag kan må bättre igen, och att nästa graviditet går hela vägen.
jag skriver detta i all välmening, så hoppas du inte tar det på fel sätt.
Du "outar" ju henne vilket inte är särskilt snällt.
Inte konstigt att hon mår dåligt med tanke på vad hon gått igenom. Att få skriva av sig på ett forum är helt normalt. Låt henne få göra det utan att outa henne. Det ena behöver inte utesluta det andra.
[Ja de gjorde det quote=78457054][quote-nick]Anonym (l) skrev 2018-02-11 10:04:34 följande:[/quote-nick]Vad skulle du annars göra?
Såg fostret ut som ett barn med huvud, armar och ben? Då förstår jag om det var jobbigt.[/quote]