Inlägg från: Anonym (Jaly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jaly)

Spolade ner mitt foster i toaletten, skuld

Gjorde en medicinsk abort i torsdags. Hade räknat med att de skulle bli lång draget men ca 1 timme efter tabletterna gick jag på toaletten, Plopp sa de ( sköterskan sa att jag skulle få ett bäcken för att se att allt kom ut, men hon han inte in) jag var tvungen att titta kände jag och "fiskade" upp mitt foster ur toaletten, fick panik och spolade. Sen kom moderkakan i (bäcken-skålen) Nu känner jag sån enorm skuld, herregud jag spolade. Skulle jag gjort annorlunda? Får panik och bara gråter. Var i v 11+5

• Svar på tråden Spolade ner mitt foster i toaletten, skuld
  • Anonym (Jaly)
    Pope Joan II skrev 2018-02-10 11:53:39 följande:

Du hade väl bestämt dig för att ta bort fostret eftersom du gjorde en abort? Jag ser inte vad det spelar för roll att du spolade när aborten ändå var genomförd. För fostrets del spelar det verkligen ingen roll.

Nej de var mitt 4( missfall :(
  • Anonym (Jaly)

Det var mitt 4 missfall så inget jag valde själv

• Anonym (Jaly)
    SysterY skrev 2018-02-10 12:40:41 följande:

Varför skriver du inte det u trådstarten istället för att skriva att du gjorde en medicinsk abort?

Men nej, du gjorde inget fel.

Q1111

Därför att jag gjorde en medicinsk abort
  • Anonym (Jaly)

Ber om ursäkt att språket inte var "korrekt" fostret dog å jag gjorde abort

• Anonym (Jaly)

Nej jag vet inte vad som händer annars? Bränns det med annat avfall?

• Anonym (Jaly)

[Ja de gjorde det quote=78457054][quote-nick]Anonym (l) skrev 2018-02-11 10:04:34 följande:[/quote-nick]Vad skulle du annars göra?

Såg fostret ut som ett barn med huvud, armar och ben? Då förstår jag om det var jobbigt.[/quote]

Svar på tråden Spolade ner mitt foster i toaletten, skuld