Saima17 skrev 2018-05-05 12:40:33 följande:
D här e första månaden sen oktober som ja int äl testar.. Utan bara gått på ca datum å flytningar.. Fick lite ljus ljus rosa lotionstjock flytning idag.. Men e ju bara 5 dar sen äl.. Men vem vet.. Ja fyller 32 i sommar å sambon e 31. Ha försökt sen i oktober men fått bara ett positivt äl test i januari. Trodde ja va utan äl men vi fick undantag å började utredning som visade toppen blodprover på mj å perfekt spermaprov på sambon. Hade 8 äggblåsor sammanlagt efter äl förra mån. Varav en blåsa som var jätte stor så var den ledande. Så känns ju bra. Börjar me gulkroppshormon imorron i 10 dagar så ska se va d blir nu. Hur gamla e ni? Hur länge ha ni försökt?
Aha okej :) jag körde ägglossningstest förra månaden och nu denna månad. Jag är 26, fyller 27 i juni och min sambo är 37. Jag sluta med ppiller i slutet av november 2017, så det är inte jättelänge vi har varit igång.
Vi kolla även i ett microskop på min sambos spermier, och jag såg en massa som rörde sig, så jag tror inte det är något fel på han iaf. Men har hört en massa att det kan ta upp mot 1 år efter att man slutat med ppiller.