WanderChild skrev 2018-10-14 22:57:47 följande:
Jäkla skit igen! Nu kom mensen ;((((( Blir mer o mer besvike för varje gång! Tycker jag gör allt rätt o lite till med allt jag proppar i mig för att ge kroppen det den vill ha o så funkar den helt enkelt inte som den ska ändå! Jag hatar alla sidor där man läser att *mensen kommer aaalltid ca 14 dagar efter ägglossningen*. Nej det stämmer inte!! Får mig bara att känna mig ännu mer misslyckad när alla hävdar att så ÄR det. O därtill har jag typ ont på något sätt i magen alltid hela tiden eftersom det PR så kort tid mellan varje fas; äl, mens, nånting annat osv ... Det går knappt en dag utan nån form av molande värk, börjar bli SÅ trött på det o har ändå bara försökt 3 vändor :(. Fysiska smärtan/obekvämligheten tar nåt otroligt på psyket. Äl+8 tog hoppet slut denna månaden också... Förlåt, nu har jag gnällt av mig. Konstaterade mens o gick o la mig direkt. Ska ta o boka tid hos bm i morgon för att försöka få hjälp med detta elände!
Ang temp vid mp vs RR så har jag nog legat högre i temp hela denna cykel på mp än jag gjort innan. På RR var det ungefär samma med som utan. Har dock börjat se ett mönster med upp/nedgångar på specifika dagar genom varje cykel.
Quote:ar ditt samtal med någon annan nu men orkade inte bläddra tillbaka hela vägen till din och min tidigare dialog. Du och jag hade väl samma BIM som är idag?! FAN ATT DIN MENS KOM! Kan det inte vara en nidis då...?! Sista hoppet!!! Själv går jag som på nålar här borta... Ingen mens, inga symtom, ingen mensvärk, inga ömma bröst men tyvärr: TEMP-DIPP :(