Carl von linne Uppsala , erfarenheter?
Hej!
Vi har vårt första besök , påbörjar alltså utredning på onsdag 14/2 .
Några erfarenheter? Synpunkter?
Vad händer på första besöket?
Är så nervös !
Hej!
Vi har vårt första besök , påbörjar alltså utredning på onsdag 14/2 .
Några erfarenheter? Synpunkter?
Vad händer på första besöket?
Är så nervös !
Tjejer.. vad menas med äggreserv?
Hej, nu är jag igång med sprayningarna jag också, sen i torsdagskväll. Fick starta direkt efter vårt besök för de blev perfekt tidsmässigt. Känns så himla bra. Vi fick träffa Sara den här gången.
Hur mår du nu då? Har du kommit gång med sprutor? Vilken sorts sprutor fick du?
Hej, nu är jag igång med sprayningarna jag också, sen i torsdagskväll. Fick starta direkt efter vårt besök för de blev perfekt tidsmässigt. Känns så himla bra. Vi fick träffa Sara den här gången.
Hur mår du nu då? Har du kommit gång med sprutor? Vilken sorts sprutor fick du?
Hej tjejer!
Har startat en Facebookgrupp, en hemlig, för oss som går igenom ivf. Även några ur en annan grupp som hakat på den. Säg till om ni vill hänga med, lättare att se när man får meddelanden osv. Lättare översikt. Men samma funktion, stötta , peppa och gnälla . <3
Hur går det för er? Jag fick missfall i helgen så nu ska hela karusellen börja om igen. Nytt möte nästa vecka på Linné för att diskutera hur vi ska gå vidare.
Hej tjejer.
Jag och sambon ska till första besök på CvL om två veckor, det är tredje ivf-försöket och byte av klinik..
Har bara hört gott om CvL, men bävar ändå inför det här försöket eftersom det blir vårt sista landstingsfinansierade.
Hur går det för er? Jag fick missfall i helgen så nu ska hela karusellen börja om igen. Nytt möte nästa vecka på Linné för att diskutera hur vi ska gå vidare.
Idag har vi varit på ett nytt möte på kliniken. Vi får inte göra något nytt färskförsök innan vi använt upp de 3 vi har i frysen. Men däremot fick vi göra en FET redan nästa cykel. Så i början av maj är det dags att börja ruva igen om våra små eskimåer klarar upptiningen.