• Förvirradtjej78

Vad betyder det?

Jag och mitt ex var tillsammans i över 2 år. 
    Vi gjorde slut för cirka 3 månader sen på grund av att jag sårade honom, jag var inte otrogen. Jag kämpade som ett djur rent ut sagt för att få tillbaka honom, dag ut och dag in. Han har även svikit mig också innan men jag har alltid förlåtit honom för jag tycker det är värt att ta sig igenom det. 
    Vi försökte lösa detta och först ville han att jag skulle låta han vara ett tag, så jag accepterade det och gav han den tiden han ville ha. 
    Han sa för några dagar sen att han innerst inne vill att vi ska försöka, trots att han kan vara frånvarande. Han lider också av grov stress just nu så han är upp och ner hela tiden.

Idag vaknade jag, och jag såg att han blockat mig. Han blockade mig på Facebook och Snapchat, han har även tagit bort min familj på Facebook. Jag tycker det är riktigt dåligt att han blockar mig utan att komma med en förklaring. En sak är konstig, han har blockat mig överallt förutom på sms. Det känns som att han fortfarande vill lämna en liten dörr öppen ifall han vill höra av sig till mig. Eller vad tror ni? Varför blockade han inte mitt nummer också när han ändå blockade mig överallt annars? 

• Svar på tråden Vad betyder det?
  • Anonym (mmm)

Tycker du ska blocka honom på sms. Så är ni av med varann helt, tror det är bäst 

• SysterY

Har du skickat ringt honom eftersom du vet att han inte har blockat ditt nr?

För mig låter det som är han har brutit med dig helt och att det absolut inte finns någon chans för dig att få honom tillbaka.

• 8airam8

Släpp. Han har ju visat att han inte vet hur man beter sig.

The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
Svar på tråden Vad betyder det?