Anonym (Hanna) skrev 2018-02-19 19:57:32 följande:
Att jämföra att kcinnor gillar män som ör snälla mot dem med kvinnor som gillar män fkr att de misdköter sin hygien är rätt bisarrt. Vad umgås du med flr folk egentligen? Umgås du i krimibella kretsar eller i någon annan subkultur av nåt slag. I min ongivning är de flesta snälla mot varandra och uposkattar det draget även hos andra.
Jag hoppas bara att inte unga osäkra mön går på nån myt att det är elakhet som gäller om de ska träffa en tjej.
Det finns däkert drag som fler mäniskor attraheras av men elakhet är inte ett av dem. Alla kvinnor jag känner har partners, ingen av dessa män är elak så det märks utåt i alla fall. Och jag är helt söker på att de inte är gifta år ut och år in i brist på en elakare karl. Det handlar inte om undantag utan om de flesta män och de flesta kvinnor. Snällhet är inte oattraktivt, men inhen människa klarar sig på en enda egenskap. Snällhet är positivt flr de alkra flesta, men bara snällhet räcker förstås inte.
Jag umgås med normala övre medelklass-människor. De flesta akademiker.
Nej, man kan hoppas att de snälla pojkarna väljer bort att utvecklas mot den svinig typen och istället väljer att gå mot den självsäkra, schyssta och sociala eftersom den sistnämnda är betydligt mer framgångsrik som familjefar och make.
Problemet med att påstå att kvinnor inte attraheras av svinen är att det helt enkelt inte är sant. Det kan vilken man som helst enkelt påvisa i verkligheten. Så då undrar ju givetvis männen varför man ska lyssna på kvinnorna över huvud taget när allt de påstod om de sviniga männen var bullshit.
Om vi nu frånser personlighet så är bästa sättet för en man att klara sig att:
1) Ordna sig en ordentlig utbildning
2) Skaffa ett välbetalt arbete med hög social status
Det är brist på högutbildade män på äktenskapsmarkaden. Glöm inte att utveckla din personlighet också bara, är mitt råd till de snälla männen.