Inlägg från: Anonym (Måns) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Måns)

Är det sant att kvinnor inte faller för snälla och försiktiga män?

Jag gillar kvinnor med stora bröst. Men jag skulle ju inte flytta ihop med bara ett par bröst.

• Anonym (Måns)

Jag försöker vara vänlig mot henne, inte sarkastisk, vi delar på hushållssysslorna så båda är nöjda, jag försöker lyssna intresserat när hon pratar engagerat, jag förväntar mig detsamma från henne. Jag är undfallande när det behövs, har ingen prestige. Men går inte med på vad som helst.

I sängen blir jag gärna styrande, ger smisk ibland, föreslår kinks, håller henne hårt ibland, dunkar på. Hon gillar det.

Jag måste vara en perfekt mix av läder och velour.

• Anonym (Måns)
    Mella-Bella skrev 2018-02-25 15:04:10 följande:
    Hur relaterar det till trädens ämne? Det framgår inte om du var snäll när hon föll för dig.
    Jag reagerar mot ordet snäll, det uppfattas så olika av olika människor, bland annat här i tråden. Därför delar jag hellre upp det, definierar det mer ordrikt:

Jag försöker vara vänlig mot henne, inte sarkastisk, vi delar på hushållssysslorna så båda är nöjda, jag försöker lyssna intresserat när hon pratar engagerat, jag förväntar mig detsamma från henne. Jag är undfallande när det behövs, har ingen prestige. Men går inte med på vad som helst. 

I sängen blir jag gärna styrande, ger smisk ibland, föreslår kinks, håller henne hårt ibland, dunkar på. Hon gillar det. 

Jag måste vara en perfekt mix av läder och velour.

Jag är medgörlig, diplomatisk, vänlig för det mesta, försöker vara omtänksam. Ibland blir jag förbannad, ganska sällan. Jag sätter ofta gränser och är tydlig med vad jag vill. 

Läder och velour. Hon gillar det. Jag gillar det.

Svar på tråden Är det sant att kvinnor inte faller för snälla och försiktiga män?