Är det sant att kvinnor inte faller för snälla och försiktiga män?
Går och går. För gemene kvinna innebär det betydligt lägre levnadsstandard om hon är själv.
Går och går. För gemene kvinna innebär det betydligt lägre levnadsstandard om hon är själv.
Inte för gemene kvinna som sagt. Dagens samhälle är utformat så att du får det betydligt bättre ekonomiskt och bättre levnadsstandard om du lever i ett hem med två inkomster. Singlarna är de ekonomiska förlrarna.
Jag försöker vara vänlig mot henne, inte sarkastisk, vi delar på hushållssysslorna så båda är nöjda, jag försöker lyssna intresserat när hon pratar engagerat, jag förväntar mig detsamma från henne. Jag är undfallande när det behövs, har ingen prestige. Men går inte med på vad som helst.
I sängen blir jag gärna styrande, ger smisk ibland, föreslår kinks, håller henne hårt ibland, dunkar på. Hon gillar det.
Jag måste vara en perfekt mix av läder och velour.
Poängen är att de öppet klagar över sina liv. De söker sex och kärlek men blir utan.
Du tycks vara ännu en kvinna som vill hjälpa dessa män genom att påtala att de inte ska utvecklas. Sedan blir männen bittra på sådana som dig för att de gör som kvinnor säger men förblir ensamma.