]jrockyracoon skrev 2018-02-23 15:18:53 följande:[/quote-nick]Forskningen visar att den viktigaste faktor som kvinnor skattar när det gäller män handlar om pengar och status.
Så om vi säger att du fick välja mellan din nuvarande man, och en rik rockstjärna eller kändis precis innan ni blev tillsammans så undrar jag då vad du skulle ha valt? Och du behöver vara ärlig i ditt svar.
Du kan inte jämföra med att lämna din man nu för en rockstjärna, för då har ni ju knutit så hårda band till varandra att det inte blir fair game. Det behöver vara en situation där du får välja mellan två partners som du har ungefär samma relationsstatus till, varav den ena är rik och rockstjärna, och den andra inte. [/quote]
Ok jag tänker. Om det var en känd rockstjärna skulle jag nog dragit mej undan just pga det. En kille som är på långa turnéer, jobbar sent, frestas av groupies och en kultur med mycket alkohol o droger är inget för mej. Det skulle inneburit att mitt arbete och mitt liv skulle kommit i andra hand i vårt förhållande.
Däremot en rockmusiker med musiken som hobby hade legat bra till eftersom jag gillar musik och det är onekligen grymt sexigt med elgitarrsolo. Typ om han är sådär fingerfärdig och fantasifull, vad kan han då göra i sängen...? Men det är en helhet, det hänger på många saker. Jag hade några olika på g den där perioden men avgörandet var att jag kände mej så hemma med honom som nu är min man. Lika barn leka bäst, kanske. Om jag ännu inte träffat min man hade jag ev legat med rockstjärnan en gång. Fast jag kommer inte på någon rockstjärna på rak arm som jag skulle bli sugen på. Basisten i Muse kanske? *funderar *. Nä det skulle kännas lite trist att vara en i en lång rad. Det är himla hypotetiskt.
Däremot om jag skulle välja mellan en normalt problemfri man med jobb, utbildning och en liten bostadsrätt vs en kille med alkoholproblem, betalningsanmärkning och sms- låneskulder som bodde hos sin mor och var arbetslös, då valde jag killen som inte medförde problem i stora lass.