Inlägg från: Anonym (Y) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Y)

Är det sant att kvinnor inte faller för snälla och försiktiga män?

Anonym (SBF) skrev 2018-02-14 11:44:52 följande:

Såna som jag med andra ord.

Förvånad över att ingen vill ha dig?
  • Anonym (Y)
    Anonym (SBF) skrev 2018-02-16 09:16:12 följande:

Det är riktigt. Tror det är därför jag aldrig hittar nån som ens vill dejta.

Självklart är det det. Ryck upp dig för f-n!
  • Anonym (Y)
    Anonym (anonym 2) skrev 2018-02-16 12:32:13 följande:

Hur ska någon veta att försiktiga och tillbakadragna är trevliga och snälla när historien gång på gång visat oss att de tysta och tillbakadragna alls inte är snälla och trevliga när de begått exempelvis masskjutningar i skolor och på arbetsplatser. I nästan alla fall med våldsbrott och överfall har gärningsmännen betecknats som tillbakadragna och tysta

De som är framåt och öppna kan ju vara en Peder Madsen också. Hur ska du ha koll på det?

Att prata med personer brukar vara en bra början.
  • Anonym (Y)
    Anonym (SBF) skrev 2018-02-16 17:08:38 följande:

Tack! Du skriver precis hur jag skulle vilja vara, hur jag skulle vilja känna mig. Men hur når jag dit? Jag tänker att det bästa jag kan göra är att försöka och försöka igen. Men det hjälper inte. Kanske för att det aldrig funkar.

Jag är jätterädd hela tiden. Vet du vad som hände en av de sista gångerna jag bad en kvinna om en dejt? Jobbade med ett konsultuppdrag på en firma och blev intresserad av en kvinna där. Innan jag slutade där tog jag mod till mig för att fråga om hon kunde tänka sig ta en kopp kaffe på stan med mig. Jag närmast stammar fram orden och så plötsligt tappar jag all kontroll över min blåsa. Inför henne. I ren nervositet. Hur kan jag ens närma mig att känna mig som Iron Man?

Du pissade på dig när du bad om en dejt? För att du var rädd?

Jeesus, du har allvarliga problem. Och ja, jag kan inte annat än lida med dig.
Svar på tråden Är det sant att kvinnor inte faller för snälla och försiktiga män?