Är det sant att kvinnor inte faller för snälla och försiktiga män?
Ja, men alla kommer att föredra badboys. Deras badboy vill säga. För en kvinna som själv är mes kommer hon välja badboyn bland de mesiga killarna osv.
Ja, men alla kommer att föredra badboys. Deras badboy vill säga. För en kvinna som själv är mes kommer hon välja badboyn bland de mesiga killarna osv.
Du beskriver din badboy, du benämner honom bara inte så eftersom badboy för dig är något negativt.
Badboy är en motpol till den snälle försiktige killen och har därför relevans för tråden.
De väljer snarare någon som de känner kan försvara dem själva och familjen om så krävs.
Det är ett problem för de snälla killarna eftersom det blir en hel drös över av dem som aldrig får chansen att bilda familj.
Det var inte snällt mot tjuvarna. Så en man som är snäll, men inte alltid, kan få en kvinna och familj.
Eller det kanske var snällt mot tjuvarna? Det kanske var ett steg i rätt riktning inse att det är dåligt att vara tjuv.
Undrar om Bamse är en bad boy. Han är visserligen väldigt snäll men inte särskilt försiktig.
Hmm. Och här har jag gått och känt att sexlusten snarare ökar med åldern, att den snällaste mannen jag haft en relation med också varit den som jag haft bäst sexliv med och att heminredning är skittråkigt.
Det är så bra att det finns män som kan komma och förklara hur det egentligen ligger till.
...
Därtill kommer att hjärnan fungerar så att stark lust och starka känslor "tar över" och går före förnuftet i kritiska situationer.
Därför blir det ofta så att de snälla och försiktiga männen får stå tillbaka medan de tuffare tar hem spelet.
Det är en representativ bild av verkligheten, långt mer exakt än de rena tankeresor som kvinnor presterar när de ska förklara vad de attraheras av.
Det är representativt för hela samhället. De ensamma männen är väldigt lika i sina personligheter. Lugna, försiktiga, tråkiga och snälla. Det är faktiskt väldigt tröttsamt att många kvinnor negligerar detta.
Du blir tråkig om du är tillräckligt snäll.
Poängen är fortfarande att snällhet är det sista som kommer ge de snäll männen kvinnor. De borde istället träna på att vara mindre snälla och bortse från andra människors behov.