Är det sant att kvinnor inte faller för snälla och försiktiga män?
Jag tänker så här
1. Kvinnor är ej en homogen grupp. Olika kvinnor faller för olika. Samma kvinna kan falla för olika i olija skeden i livet. Så det går inte svara på vilka män kvinnir vill ha. När jag var ung och jag och väninnirna var aktiva vad gäller dejting, var det helt olika typer av män vi föll flr, eftersom vi var olika.
2. Snäll och försiktigt är inte två egenskaper som per definition hör ihop, vilket det ofta låter som i såna här samnanhang. Man kan vara snäll och väldigt riskbenägen tex. Vad gäller dessa egenskaper trir jag att snäll oftast är positivt (öven om det förstås finns en liten grupp kvinnir som dras till det motsatta) medan försiktig kan vara svårare i dejtingsamnanhang. Inte nödvändigtvus för att kvinnir inte skulle gilla detn egenskapen utan för att det förstås ör svprare att skapa kontakt med nya mönniskor om nan är väldigt flrsiktig.
Personligen gillar jag genuint snälla män, och är extremt imponerad av män som engagerar sig för andra genom att tex vara volontär för Amnesty, knatteledare i fotbollsklubben eller är volontärarbetare vid katastrofer. På försiktighetsskalan skulle jag gissa att jag främst faller för de som är nånstans i mitten då det bäst passar min egen personlighet.