Familjeliv har mer kvinnohat än flashback
Länka istället för att visa skärmdumpar.
Jag blir misstänksam när jag ser skärmdumpar istället för citat+länk.
Exempel på vad jag menar. Ts har i det här fallet känt på sig att hennes man ljuger (haft dålig magkänsla) och kollat hans sms, sett att han mycket riktigt haft hemlig kontakt med sitt ex typ dagligen medans han sagt till ts att dom aldrig har kontakt och att han tycker hon är dum i huvet.
Vad blir svaren? Jo typ dessa standardsvar som jag ser i VARENDA tråd som handlar om relationer på familjeliv.
Jag tror dock inte dom som skriver såhär kränkande är några relationsexperter eftersom dom är på forumet 24/7.
Sen står det ännu värre saker från samma person längre ner i tråden.
www.familjeliv.se/forum/thread/78439165-familjeliv-har-mer-kvinnohat-an-flashback/3
Jag har en fin relation med min särbo sedan två år tillbaka. Han är bra på alla sätt och vi bråkar väldigt sällan om saker. Tyvärr har jag en svartsjuk sida av mig själv som jag skäms för. Och jag skäms ännu mer över att jag då och då kollar i min särbos mobil. Jag vet. Jag bör inte göra det. Till saken hör även att min särbo är väldigt pålitlig på det sättet att han inte skulle vara otrogen eller så. Ändå kan jag inte låta bli. Och tyvärr blir det så att man få ser saker som är förbryllande.
Både han och jag har barn sedan tidigare och jag och mina barns pappa hörs i princip bara vid hämtning eller lämming av barnen. Och vi är nöjda så om det nu inte skulle vara nåt extra med barnen isåfall hörs vi ju emellan. Men min särbo verkar ha mycket sms kontakt med sitt ex. Jag har kollat historiken och eftersom vi inte bor ihop pratar han och jag varje kväll. Jag kan fråga om han pratat med nån under kvällen och han berättar aldrig att han pratat med exet fast jag kan se i efterhand att han visst måste ha pratat med henne den dagen då hon finns med i hans senaste kontakter. De hörs av minst var tredje dag.Och deras son är i tonåren och är skötsam Så det finns ingen överhängande anledning på det viset. Så min fråga är varför man väljer att mörklägga kontakten? Jag vet att han inte vill gå tillbaka henne eller så. Och jag kan inte konfrontera honom med detta för då kommer det ju fram att jag snokat i hans telefon. Jag vet att jag gör fel men snälla kan ni inte försöka svara på kärnfrågan här.
Tacksam!
www.familjeliv.se/forum/thread/78438924-ni-som-morklagger-hur-mycket-kontakt-ni-har-med-exet
www.familjeliv.se/forum/thread/78438924-ni-som-morklagger-hur-mycket-kontakt-ni-har-med-exet/5