Familjeliv har mer kvinnohat än flashback
Om kvinnohatare är att TS inte får sympati när man har en annan lite kanske "hårdare" åsikt , så ja, då hatar jag nästan jämt här.
Många trådar skrivs "vad tycker du jag ska göra? Tips? hjälp mig" Och när svaren a-ö kommer, är det redan bestämt att TS vill inte ha vilka råd som helst, utan medhåll på vad hon själv redan vet och känner, men detta skrivs inte ut i tråden så det blir lite rörigt, som du frågar får du svar som det brukar heta, vill du ha ett särskilt svar, ställ en särskild fråga som är ledande istället, sedan ignorerar du de som kommer med andra svar än det du bett om.
Om egna tankar om vad som kan hjälpa en kvinna är kvinnohat, då är kvinnohat allt som en kvinna inte håller med om.
Är det likadant med manshat?
Tycker vi är rätt jämlika här, förutom de som röstar SD eller är emot invandring, hatet mot de är ju helt klart dominerande.
Personligen hatar jag ingen för deras åsikter, alla har sitt perspektiv varför är det så himla fel ? Tycker om att se tio olika tankar i en tråd, som skapar tio nya tankar. Poängen är inte att alla säger samma sak poängen är att få fram helheten som ger det TS behöver. Det man behöver göra är inte alltid samma sak som det man hoppas höra.