Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Familjeliv har mer kvinnohat än flashback

Anonym (Eh?) skrev 2018-02-07 08:58:22 följande:
    Vem besöker skvallersiten Flashback för att få reda på fakta?
    Tja låt oss säga så här Familjeliv forumet har ju inte fått priset "Årets Medieorm" ialf.
    Flashback fick det priset år 2011.
    Svenska dagbladet fick det år 2012.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Eh?) skrev 2018-02-07 08:58:22 följande:
    Vem besöker skvallersiten Flashback för att få reda på fakta?
    Jo skall bara tillägga detta då jag missade det.

Flashback har ju även blivit nominerad för Guldspaden, av Yasmine El Rafie och Carl Fridh Kleberg, en Flashback-tråd.
    https://sv.wikipedia.org/wiki/Flashback_Forum#V%C3%A5ldt%C3%A4kterna_i_Bj%C3%A4sta_2011

Så javisst är Flashback skvaller site. De skvallra på våldtäktsmän så att de INTE går fria och skvallrar på fuskande fotografer b.la. Har skvaller på Familjeliv lett till nominering och/eller pris?

• EnAnonumius
    Anonym (Eh?) skrev 2018-02-07 12:42:17 följande:
    Det skvallras också på annat sätt. Jag känner en helsvensk kristen programledare. När det låg ute en nyhet om att en känd TV-profil var skyldig till ett visst brott spekulerades hej vilt. Var inte min kompis ändå jude? Jo visst hade han judiska drag... En vecka senare avslöjade media vem det var. Visst kommer det fram en del eftersom en del läcker information på FB, men procentuellt är det mesta rent gubbskvaller.
    Ja och procentuellt sett så är det mest gummskvaller på FL.  Poängen är? Att bevisa könfördelningen på Flashback? 
    Det är ju knappast någon statshemlighet att det är mer män på FB än vad det är på FL.

Sedan så använder du dig av anekdotisk bevisföring, knappast någon hög reliabilitet. Som dessutom inte bevisar ett skit om s.k "gubbskvaller" utan du sitter och försöker använda anekdotisk bevisföring för s.k spekulationer som är vanligast förekommande hos rasister/nazister. Vilket det finns got om kvinnor som är med. Så greppa inte efter halmstrån baserat på vilken kön Flashback har mest av, och sedan få det ill gubbskvaller sedan.

Om du inte vet vad "anekdotisk bevisföring" är så får du en kort redogörelse citerar:
    "Anekdotisk bevisföring, eller anekdotisk evidens, kallas det när man för att bevisa något, en tes, hänvisar till enstaka fall, ofta personliga erfarenheter och upplevelser. Exempelvis:"Norrmän är skurkar. Det vet jag för jag blev lurad av en norrman en gång.""De som klarar alkohol sämst är de som inte fått prova hemma. Det vet jag eftersom mina vänner som varit nyktra som barn nu dricker mycket.""(slut citat)
    https://sv.wikipedia.org/wiki/Anekdotisk_bevisf%C3%B6ring

Så skall du övertyga mig så får du göra långt mycket bättre än din "kristna vän" som är "programledare". för att bevisa om "gubbskvaller" på FB.

• EnAnonumius
    Rumpelstiltskins skrev 2018-02-07 13:13:07 följande:
    Vad har du för fakta som stödjer ditt påstående om att det procentuellt är mest gubbskvaller?
    Håller med saknas fakta.
    En anekdot ser jag knappast som fakta. 
  • EnAnonumius
    klyban skrev 2018-02-07 16:03:38 följande:
    Där ditt intresse finns G I V E T V I S ! ! ! 
Svar på tråden Familjeliv har mer kvinnohat än flashback