Familjeliv har mer kvinnohat än flashback
Håller med dig. Jag har startat några trådar. Och fick sjukt mycket skit på mig. Ifrågasätter mig. Istället för att hjälpa mig.
Håller med dig. Jag har startat några trådar. Och fick sjukt mycket skit på mig. Ifrågasätter mig. Istället för att hjälpa mig.
Nej nej nej. Det värsta kvinnohatet kommer från kvinnor. Desto snabbare kvinnor förstår det, desto snabbare kan vi lösa problemet.
Däremot TS. Det är inte kvinnohat att inte hålla med en kvinna, det är inte kvinnohat att säga till en kvinna när denne är svartsjuk eller när denne gör fel.
Här på familjeliv är det väldigt mycket "Min man är så dum medan jag är en ängel". Det spelar ingen roll hur platt man gör en pannkaka, den har alltid två sidor.
Man varken näthatar eller kvinnohatar för att man inte alltid håller med en kvinna.
Tycker att kvinnor är mer elaka än män. Det är precis som om kvinnor vet exakt vilka knappar de ska trycka på för att det ska svida rejält. Män använder mer fula ord och säger härskartekniker. Lättare att skaka av sig.