• Anonym (Jag)

Jag planerar att vara otrogen

Hej! Förmodae att alla kommer attackera mig men so be it. Jag och min make har 3 barn. Han är en riktig mansgris han gör ingeting och behandlae mig som en slav. Han förväntar sig bokstavligen att jag ska sköta ALLT. i 5 år har jag gjort det. I 5 år har jsg stått ut med hans spelande. Jag har mjölkat fram pengar från alla möjliga håll jobbat 16 timmar per dag för att de ska gå ihop. Jag får noll uppskattning. Jag får inte dricka, jag får inte gå ut, jag ska helst underhålla hans föräldrar ekonomiskt ?dom bor ej här) ett bråk gick så långt förra helgen för jag LÅNAT pengar och lämnat tillbaka vid lön, han blev arg för jag lämnat tillbaka så han slog mig i bilen över armen... varför jag är kvar? Tja jag vet inte!!! Jag har ingen aning!!! Nu ska ja va borta med jobbet i två dagar och jsg har pratat med en gammal vän. Vi har sexuellt förflutet och spänningen och känslan av att jag duger för han ger mig myxket.Så jag ska ses med han. Kanske inte ens blir något sexuellt. Men ses ska vi!!

• Svar på tråden Jag planerar att vara otrogen
  • Dr Nail

Gör det! Om 100 år kommer inget av det här spela någon roll. Inte din otrohet, ingen av dessa patetiska kommentarer som skrivs här. Så varför begränsa ditt liv?

• annabellelee

Men herregud, varför stannar du? En natts otrohet kan kanske ge dig energi att orka en månad till, men det bästa måste väl vara att hitta en långsiktig lösning på situationen?

• Anonym (Jag)
    Anonym (?) skrev 2018-02-04 23:25:25 följande:

Varför inte bara lämna puckot och ta dig därifrån med viss värdighet i behåll?

Vet inte varförjag är kvar. Tror jag är rädd att lämna..
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Jag) skrev 2018-02-05 17:42:42 följande:
    Tänk hur mycket pengar du skulle spara på att slippa försörja en person och hur mycket mindre du kan jobba om du slipper någon som bara kostar och ge extra arbete dessutom finns det mängder med självförsörjande män som är kapabla och inte förväntar sig att bli mammade 
  • Anonym (humle)

Haha, jag tycker jävligt synd om din kille ts.

Jag ser det bara positivt, att han ens vågat runka i ditt sällskap efter allt trams om att det vore fel dök upp.

Det är bra att sin partner känner sig bekväm med att onanera, sålänge han fortfarande ställer upp på sex och inte avvisar dig så ser jag det som en bra sak!

Förstår inte varför man inte får tillfredställa sig själv och varför det vore fel, hur kan det vara vidrigt?

• Anonym (??)

Varför ligger tråden i familjehem? 

Sen TS, kan du väl inse att inget blir bättre av att du är otrogen. Problemen hemma har du kvar ändå, så bättre bryta upp och skapa dig ett liv som du vill ha. 

• Anonym (Sophie)

Tycker väl att det är strunt samma om du är otrogen eller inte, men dumpa gubben din! Då blir du nog gladare i det långa loppet än att bara ha en liten affär med en gammal fling.

• Anonym (ele)
    Anonym (Jag) skrev 2018-02-05 17:42:42 följande:
    Vad är du rädd för?
  • Anonym (Oj)
    annabellelee skrev 2018-02-05 06:56:33 följande:
    Men herregud, varför stannar du? En natts otrohet kan kanske ge dig energi att orka en månad till, men det bästa måste väl vara att hitta en långsiktig lösning på situationen?
    Håller med
  • Anonym (Idiot)

Du är en jävla idiot som tänker vara otrogen och en ännu större idiot för att du stannar kvar hos din man. Blä, vilket hemskt förhållande!

Svar på tråden Jag planerar att vara otrogen