• Anonym (ewg)

Mitt tålamod med feminister är slut

Hur kommer det sig att Sverige är så jäkla extremfeministiskt när kvinnor i själva verket har det så bra här ? Mitt tålamod är så jävla slut med dessa grinkärringar. 

• Svar på tråden Mitt tålamod med feminister är slut
  • Anonym

Feminismen har startat ett könskrig. 

• Anonym (Kalle)
    Anonym skrev 2024-09-25 11:19:28 följande:
    Feminismen har verkligen förstört både kvinnor och män. Framförallt män om inte tillåts vara män. 
    Män får inte vara män? Vad menar du att män förbjuds att göra som borde vara naturligt för män?
  • Anonym
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-25 11:27:06 följande:
    Män får inte vara män? Vad menar du att män förbjuds att göra som borde vara naturligt för män?
    Du har inte hört talas om sk toxisk maskulinitet? Alla maskulina egenskaper och allt som har med män att göra nedvärderas, men alla feminina egenskaper och kvinnor hyllas. Så var det med den jämställdheten.

Feminister vill bara ha fördelar jäntemot männen. 
  • Anonym (Kalle)
    Anonym skrev 2024-09-25 11:36:25 följande:
    Du har inte hört talas om sk toxisk maskulinitet? Alla maskulina egenskaper och allt som har med män att göra nedvärderas, men alla feminina egenskaper och kvinnor hyllas. Så var det med den jämställdheten.

Så du menar att sk toxisk maskulinitet är en positiv egenskap som finns hos de flesta män?
  • Anonym
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-25 12:02:01 följande:
    Så du menar att sk toxisk maskulinitet är en positiv egenskap som finns hos de flesta män?
    Toxisk maskulinitet är ett påhittat begrepp som en del i deras manshatsagenda. 
  • Anonym (Kalle)
    Anonym skrev 2024-09-25 12:05:36 följande:
    Toxisk maskulinitet är ett påhittat begrepp som en del i deras manshatsagenda. 
    Du svarade inte på frågan.
  • Tukt
    Anonym (H) skrev 2024-09-25 05:28:31 följande:

Snälla, sluta mata inceltrådarna. De hör hemma på flashback. Inte här.

Jag vet inte om det är en incel-tråd direkt Mer ett typexempel på hur en del grupperingar jobbar politiskt. Man slänger ur sig något, ställer en fråga, helt oskyldig. Men man gör det gång på gång på gång för att normalisera.
    Men likt fullt så borde hör sådant hemma bättre på Flashback.
  • Anonym
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-25 12:07:29 följande:
    Du svarade inte på frågan.
    Det gjorde jag. 
  • Anonym (Kalle)
    Anonym skrev 2024-09-25 12:09:54 följande:
    Det gjorde jag. 
    Nej det var inget svar, det var ett undanglidande. Antar att du förstår vad som avses med toxisk maskulinitet och därmed borde det vara lätt att svara på om du anser det vara en positiv egenskap som de flesta man har. Om du inte förstår vad som avses är det en annan sak men då kan vi ta det därifrån.
  • Lynx123
    Anonym skrev 2024-09-25 11:36:25 följande:

Skulle gärna vilja veta vad du tror menas med toxisk maskulinitet.
Svar på tråden Mitt tålamod med feminister är slut