• Smam

Halvt pluss??

Hade liknande förhoppningar i fredags med ett clearblue early! Jag tyckte mig se ett svaagt streck men mitt va negativt och måste nog tyvärr sägs att de är negativt :/ speciellt om det kom efter dom 10 minuterna. Jag är på bim+9 nu och ingen mens I siktet, mensvärk och ömma I bröst I snart två veckor och bara negativa test. Senast imorse ett negativt. Vi har försökt i strax över ett år, två missfall de senaste i augusti.

Så jag kan verkligen förstå längtan efter plus! Här går man och undrar om menscykeln blivit galen (alltid 28 dagar förr, inne på dag 37 nu) eller om man är gravid men blev en sån där låghormonare. Man vill så gärna se ett streck komma fram!

Lycka till!

• Smam

Ja på mina bilder på mitt test ser man strecket i album på mobilen men blev typ sämre kvalitet när jag la in min bild här på fl i fredags så då syntes de inte. Ser lilla halva strecket där på din bild nu :) men jag hade nog inte våga hoppats när de inte är ett helt och inom dom 10 minuterna.

Jag har försökt bara struntat I de jag också, så känt mig lugnare senaste par månaderna. Men då då, när man börjar bli lugn och skita i de försvinner mensen. Börjar typ bli rädd att jag har cancer som rubbar hormonerna och ger mig symtom haha! Ringt både bm och gyn förra veckan och veckan före de så vill inte ringa igen än heller. Dom säger bara antingen är du gravid eller så gör en inre stress att menscykeln blir knas. Bara att vänta tycker dom. Såå irriterande hehe. Men ja, man vill ju testa hela tiden! Tur de finns billiga test på graviditetskollen :D

• Smam

Ja lite hopp måste man ha!

Ja jag testade varje dag med olika test från förra söndagen till i lördags. Testa inte igår, testa idag. Tänker försöka vänta ett par dagar. Så drygt att vänta på mens också, se till att ha trosskydd på om jag ibtekommer vara i närheten av en toa och alltid ha tamponger på mig. Om det nu är så att mensen är försenad bara ändå, kom nån gång då så jag slipper oroa mig för att de ska störta till vid fel tillfälle :D

Jaa har de inte blivit nån skillnad till torsdag tänker jag ringa gyn. Men dom gör ju inget i första taget. Och närmsta privata har jag 20 mil enkel resa till :O

Låter ju som äl men konstigt om de är vid fel tillfälle i din cykel! Köpte ett packe ältest jag också häromveckan men får ju aldrig mens så kan inte börja testa. Känns onödigt att slösa på testen nu när mensen är över en vecka sen.

Denna olidliga väntan på mens och positiva test :D

• Smam
    Anonym (Crazy) skrev 2018-01-29 14:18:42 följande:

Fast byter man partner så räknas de föregående åren inte.

Fast nu har ju hon haft problem med polyper i livmodern som blockerar (som hon har skrivit om i denna tråd som du borde sett om du läst allt) och dom slutar ju inte komma för att man byter partner
  • Smam

De dör testet jag fick streck på å i fredags! Men nu har mensen kommit. Fortsätter köra med mina billiga stickor från graviditetskollen ja, dom har aldrig ljugit för mig iaf :D

Med mensen kom besvikelse men nu är bara att nya tag och köra äl test sen för att se om de blivit knas med min äl.

Men vi får väl hoppas att de är ett riktigt streck för dig och inte testet som är dåligt!

Svar på tråden Halvt pluss??