BIM MARS 2018
PowerL- ser inte bilden, men vad spännande!! Håller tummarna!
PowerL- ser inte bilden, men vad spännande!! Håller tummarna!
Oh herregud så fel jag hade om mig själv. Jag ÄR gravid!
Men har sån himla mensvärk och ett jävla svängande humör som precis innan mens så trodde ju det var kört....
Tack ska ni ha :D
BIM
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote
27/3 Längtande95
28/3 Jahaaja
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
grattis!! vilken underbar känsla! :') hoppas på plus nu i dagarna och att vi ses i bf november!
Grattis PowerL! Så himla kul!
PowerL: åh vad kul! Grattis!! Hoppas jag också får känna den känslan. Har aldrig varit gravid tidigare. Guuud så jag längtar!
Tog ett digitalt test imorse som visade gravid!!!!!!! Är så himla glad!!!!!'
Tog en av Testlagrets sticka i samma urin. Det visade ett svagt svagt streck, bara som en skugga.
Fick svagt streck i tisdags på Babyplan. Då stämde det!
BF blir 9/11. :) Hoppas bara allt går vägen denna gång. Fick missfall i dec...
Plussade BIM-3, blöder nu på BIM :( och har jätteont... Så mest troligt tidigt missfall här :'(
Nä inte så mycket. Inga klumpar. Men har jätteont och blir kanske värre snart? Gravtest visar fortfarande positivt. Vet inte vad jag ska tro...
Hur går det för dig? Mer ont? Jag blödde varje månad kring mens 3 månader in i mina graviditeter. Allt gick fint! Håller alla tummar och tår för att ditt lilla pyre håller sig kvar <3
Jag blöder men får starkare gravtest... sjukt förvirrande. Blödde aldrig i min förra graviditet.
Håller tummarna för att pyret stannar kvar! Jag har hört många som blött i tidig graviditet där allt gått bra!
Jag hade i stort sett bruna flytningar varannan dag å vid vissa perioder (runt då jag egentligen skulle ha mens) blödde jag rätt mkt, bara under ngn dag men tillräckligt för att bli dödsorolig. Om du inte blöder mer så låter det inte som ngt mf. Brukar bli mer, rikligt å riktigt ont. Håller tummarna!
Vill inte låta negativ, men det är inte säkert att missfall gör ont. Jag har fått tidigt missfall, och kände ingenting i magen. Blödde dock mer än min vanliga mens.
Men jag tror att det är många som får ont.
Tack för ert pepp och stöd <3
Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen... Hoppar in i BIM April igen....
Lycka till alla! Och grattis ni som fått plus!
Tack <3
Kan man försöka igen direkt efter ett missfall?